Sithpedi
Advertisement
Sithpedi
Bu makale gerçek hayatta bulunan bir konuyu ele alıyor.

Star Wars Galaxy Magazine 1

"Bu dergide bulacağınız şey […] tüm Star Wars Galaxy'nin haberleri ve bilgisi. Makaleler, röportajlar ve müdavim köşe yazıları üçlemenin hatırlanması gereken kişileri, yerleri ve şeylerine yeni bir görünüm getirecek. Ayrıca sizi dünya çapında birçok şirket tarafından üretilen ve aralarında kitaplar, çizgi romanlar, sanatlar, takas kartları, video ve bilgisayar oyunları, rol yapma oyunları, oyuncaklar ve toplanabilir eşyalar gibi birçok yeni Star Wars ürünü hakkında günde tutacak. Okuyucularımız Lucasfilm'in orijinal Star Wars üçlemesinin yeniden yayını ve tamamen yeni bir film gibi yeni projeleri hakkında bilgi alan ilk kişiler olacak."
Star Wars Galaxy Magazine editörü Bob Woods[kaynak]

Star Wars Galaxy Magazine veya kısa adıyla SWGM, Topps tarafından periyodik olarak yayımlanan üç ayda bir çıkan bir dergiydi. Ekim 1994'ten iptal edilip Star Wars Galaxy Collector tarafından değiştirildiği Kasım 1997'ye kadar on üç sayı çıkardı.

Star Wars Galaxy Magazine kopyası aboneleri, Topps takas kartları gibi özel Star Wars toplanabilir ürünlerini aldı. The Deluxe Collectors' Edition ise gazete bayilerinde mevcut değildi ve sadece aboneler ile çizgi roman dükkanlarına sunuluyordu. Her bir Star Wars Galaxy Magazine sayısı gazete bayisi versiyonunda veya Deluxe Collectors' Editions'ın özel paketinde özel bir kıvrılmış postere sahipti.

Sayılar

  • Star Wars Galaxy Magazine 1
  • Star Wars Galaxy Magazine 2
  • Star Wars Galaxy Magazine 3
  • Star Wars Galaxy Magazine 4
  • Star Wars Galaxy Magazine 5
  • Star Wars Galaxy Magazine 6
  • Star Wars Galaxy Magazine 7
  • Star Wars Galaxy Magazine 8
  • Star Wars Galaxy Magazine 9
  • Star Wars Galaxy Magazine 10
  • Star Wars Galaxy Magazine 11
  • Star Wars Galaxy Magazine 12
  • Star Wars Galaxy Magazine 13

Kaynakça