Sithpedi
Advertisement
Sithpedi
Diğer kullanımları için şuraya bakın: Tales of the Jedi (belirsizlik).
YodaPrognosticating-ESBHD.jpg

Zor geleceği görmek. Değişiyor durmadan.

Bu sayfa gelecek group of television episodes ile ilgili bilgi içeriyor.

Bu sayfanın içeriği içerik hakkında detay açıklandıkça veya yayınına yaklaştıkça önemli derecede değişebilir.

"Tales of the Jedi her bir hikayede ön üçlemeden Jedi'lara yer veren ve sadece Disney+'ta 2022 Sonbaharında yayınlanacak bir orijinal animasyon kısa antoloji dizisi."
―Resmi Star Wars Twitter hesabı[3]

Tales of the Jedi, 2022 Sonbaharında yayınlanacak altı bölümlük bir animasyon antoloji dizisidir. Her bölümün ön üçlemeden bir Jedi'a odaklanacağı dizinin yarısı Kont Dooku'ya odaklanıp diğer yarısı ise Ahsoka Tano'nun geçmişine ışık tutarken diğer Jedi'lar ise yan karakterler olarak yer alacak.[6] Dave Filoni tarafından yaratılan ve yazılan altı bölümlük dizi, Star Wars: Klon Savaşları ve Star Wars: The Bad Batch tarzında bir animasyona sahip olacak.[4]

Geliştirme

Tales of the Jedi ilk olarak 27 Nisan 2022 tarihinde Star Wars Celebration Anaheim 2022 buluşmasında çıkacakların yer alacağı bir panelin parçası olarak duyuruldu. Kısa hikayelerden oluşan bir antoloji animasyon serisi olacak. Buluşmanın üçüncü günü olan 28 Mayıs tarihinde Amy Ratcliffe'in sunduğu ve Dave Filoni'nin konuk olduğu Tales of the Jedi hakkında bir panel yapıldı.[1] Dizinin varlığı ise ilk olarak Aralık 2021'de bir Lucasfilm çalışanı Noel hediyesinde yer alan logosuyla beraber sızmıştı.[7] Dizi ismini Dark Horse Comics tarafından 1993[8] ve 1998[9] yılları arasında yayımlanan Star Wars Legends devamlılığında[10] bir çizgi roman serisi olan Star Wars: Tales of the Jedi ile paylaşmaktadır.

Bölümler

Bölüm Resim İsim Orijinal yayın tarihi Yapım numarası
1[11] "Life and Death"[4] N/A
2[11]
3[11]
4[11]
5[11]
6[11]

Jenerik

Türe göre 
Oyuncular Ekip

Oyuncular

Ekip

Kaynaklar

Notlar ve referanslar

  1. 1,0 1,1 StarWars.com Check Out the Star Wars Celebration Anaheim Panel Schedule on StarWars.com (backup link)
  2. 2,0 2,1 2,2 Cao, Caroline: Liam Neeson Will Return To Voice Qui-Gon Jinn In Star Wars: Tales Of The Jedi (2022-05-28). slashfilm.com. /Film. 29 Mayıs 2022 tarihinde kaynağından arşivlendi.
  3. 3,0 3,1 3,2 TwitterLogo.svg Star Wars (@starwars) on Twitter: "Tales of the Jedi is an anthology of Original animated shorts, each story featuring Jedi from the prequel era, streaming Fall 2022 only on @DisneyPlus.." (backup link)
  4. 4,0 4,1 4,2 4,3 4,4 4,5 4,6 4,7 4,8 4,9 Carter, Justin: Ahsoka, Qui-Gon & Count Dooku Return in New Anthology Series, Tales of the Jedi (2022-05-28). gizmodo.com. Gizmodo. 29 Mayıs 2022 tarihinde kaynağından arşivlendi.
  5. Kevin Kiner Scoring Disney+'s 'Tales of the Jedi' (2022-05-28). filmmusicreporter.com. Film Music Reporter. 29 Mayıs 2022 tarihinde kaynağından arşivlendi.
  6. StarWars.com SWCA 2022: 5 Things We Learned from the Star Wars: Tales Of The Jedi Panel on StarWars.com (backup link)
  7. Cavanaugh, Patrick: Star Wars: Supposed Lucasfilm Holiday Gift Sparks Speculation of Tales of the Jedi Project (2021-12-23). comicbook.com. ComicBook.com. 1 Ocak 2022 tarihinde kaynağından arşivlendi.
  8. HorselessHeadman.svg Dark Horse Comics resmî sitesinde Star Wars: Tales of the Jedi #1 (of 5) (yedek bağlantı doğrulanmamış!)
  9. Tales of the Jedi – Redemption 5
  10. The Essential Reader's Companion
  11. 11,0 11,1 11,2 11,3 11,4 11,5 11,6 11,7 StarWars.com SWCA 2022: 5 Things We Learned from the Star Wars: Tales Of The Jedi Panel on StarWars.com (backup link)

Dış bağlantılar

Advertisement