FANDOM

Bu makale Klon komandosu ile ilgili. droid dili makalesini arıyor olabilirsiniz.
Queicon

Bu makalenin başlığı tahminidir.

Her ne kadar bu makale geçerli kaynaklara dayalı olsa da söz konusu öznenin asıl ismi tamamen tahminidir.

"Tech", Klon Savaşları döneminde Büyük Cumhuriyet Ordusu'na çavuş klon komandosu olarak hizmet etmiş bir klon askeriydi.

Biyografi

Tech, gelişmiş yeteneklere sahip klon bölüğü Klon Kuvveti 99'un bir üyesiydi. Tech, mühendislik, şifre çözme ve dil çevirisi gibi bilim ve teknoloji ile ilgili alanlarda inanılmaz becerilere sahipti. Normal Jango Fett klonlarının aksine Tech daha genç ve zayıftı.

Kişilik ve özellikler

Bir bilgisayar ekranı görevi gören vizor gibi ağır modifiyelere sahip bir keşif askeri zırhı kullanan Tech'in zırhının ön kol bölümünde bir bilgisayar terminali bulunuyordu, bu sayede yörünge kontrolü, uzaylı dillerin çevirisi ve ses efektleri yaratabiliyor ya da oynatabiliyordu.

Kişilik yönünden Tech oldukça konuşkan bir bireydi, en büyük esprilerinden birisi mevcut konu hakkında ıvır zıvır bilgi vermekti. Ölüm kalım durumları dışında tüm dikkatini gerektiren bir görev verildiğinde kendini etrafını soyutlayan Tech, karşılaştığı bilinçli yaşam biçimlerinin seslerini kaydetme hobisiyle uğraşırdı. Bir noktada Jedi Şövalyesi Anakin Skywalker, CT-7567 "Rex" ve CT-1409 "Echo"nun bir düşman üssünden kaçmasına yardım etmişti. Agresifliğe yatkın olmayan Tech, takım arkadaşları tartıştığında sessiz kalmayı tercih ederdi.

Sahne arkası

George Lucas'ın Bad Batch üzerine çok net bir planı vardı, The Dirty Dozen'ın klon versiyonunu istiyordu. Dave Filoni görünüşlerini Brent Friedman ve Matt Michnovetz ile tasarladı, bu sayede Bad Batch'in sesleri ve kişilikleri daha kolay hayal edilecekti. Matt ve Brent, Filonu ile birlikte karakterleri daha da derinleştirme üzerinde çalışmıştı.

Tech, normalde Michnovetz tarafından yazılan ve Bad Batch'in yanlarında "Echo" ve Yoda ile birlikte Kashyyyk'te bulunduğu dört bölümlük bir hikayede görünecekti. Anaheim Kutlaması'ndaki "Untold Clone Wars" panelinde Dave Filoni bu hikayenin konusu hakkında bir konuşma yapmıştı. Karakterlerin Wookiee'lerin kutsal gördüğü "dev kuyruksuz maymun kertenkeleleri" süreceğini ve başka bir sahnede Tarfful'un ağaç ruhlarına Ayrılıkçı Birliği üyesi bir Trandoshan düşman ile savaşa girmek için izin alacağını söylemişti -Düşmanı şehirlerinden çıkarmak için ağaçların bir kısmını yakmaları gerekiyordu-. Bu durum klonları rahatsız etmemişti ancak bu durum Wookiee'leri rahatsız ediyordu. Hikayenin bir bölümü Klon ve Wookiee'lerin Ayrılıkçılara karşı olan amaçları sayesinde ortak nokta bulmalarıyla ilgiliydi. Hikayenin panelde gösterilen bir ksımıdna Bad Batch ve diğer Wookiee'ler Star Wars: Knights of the Old Republic oyunundaki bir canavarı baz alarak tasarlanmış yeni bir canavara karşı "kuyruksuz maymun kertenkeleleri" sürüyordu.[3]

Görünümler

Kaynaklar

Notlar ve referanslar

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 TCW mini logo Star Wars: Klon Savaşları – "The Bad Batch"
  2. 2,0 2,1 StarWars-DatabankII Tech (Bad Batch) (yedek bağlantı)
  3. SWYTlogo Resmi Star Wars YouTube kanalı'nda The Untold Clone Wars Panel - Star Wars Celebration Anaheim 2015