Sithpedi
Advertisement
Sithpedi

The High Republic: The Great Jedi Rescue (önceki adı ile The Great Disaster), Star Wars: The High Republic multimedya projesindeki bir genç okuyucu kitabıdır. Disney–Lucasfilm Press tarafından 5 Ocak 2021'de yayınlanmıştır ve çıkartmalar içermektedir.

Yayıncı özeti

Yüksek Cumhuriyet'in asil ve bilge Jedi'ları ile tanışın!

Felaketin hiperuzayı vurmasıyla Hetzal Prime halkı büyük tehlike altına girdiğinde, sadece Yüksek Cumhuriyet'in Jedi'ları günü kurtarabilir.

Devamlılık

  • Light of the Jedi romanında Hedda Casset'in gri saçlı olduğu ve kendisinden "yaşlı kadın" olarak söz ettiği belirtilirken, bu kitapta çoğunlukla siyah saçlı ve biraz daha genç bir görünüm ile çizilmiştir.
  • Light of the Jedi romanında Avar Kriss'in Hetzal sisteminin imdat çağrısına verdiği yanıtın yalnızca bir ses mesajı olduğu belirtilirken, bu kitapta tam vücut hâlinde bir hologram olarak gösterilmektedir.
  • The High Republic: Light of the Jedi romanı, Hetzal sisteminin güneşlerine doğru giden kargo konteynerinin içinde Tibanna olduğunu belirtirken bu kitapta hiperyakıt olduğu belirtilmektedir.
  • Light of the Jedi romanında Te'Ami'nin yeşil derili olduğu belirtilir fakat bu kitapta mavi derili olarak çizilmiştir.

Medya

Baskılar

Kapak galerisi

Görünümler

Sithpedi logo.svg Bu evren içi liste tam değil. Sithpedi'ye katkıda bulunmak için Wookieepedia'daki liste ile güncelleyebilirsin. (Not)
Türe göre
Karakterler Yaratıklar Droid modelleri Olaylar Konumlar
Organizasyon ve unvanlar Duyarlı türler Taşıt ve gemiler Silah ve teknolojiler Muhtelif

Karakterler

Droid modelleri

Olaylar

Konumlar

Organizasyon ve unvanlar

Duyarlı türler

Taşıt ve gemiler

Silah ve teknolojiler

Muhtelif

Kaynakça

Notlar ve referanslar

Dış bağlantılar

Advertisement