FANDOM

Premium-Eras-canon
Vader's revelation

Hayır. Ben senin babanım!

Uyarı! Bu sayfa büyük spoiler içerir–Star Wars: Squadrons. Dikkat ediniz.

"Pilotlar. Sizler İmparatorluk'un gücüsünüz. Yenilgiyi kabul etmiyoruz."
Terisa Kerrill, filo ve diğerlerine[kaynak]

Titan Filosu, beş TIE savaşçısı pilotundan oluşan ve Galaktik İç Savaş sırasında Yeni Cumhuriyet'e karşı birçok çatışmada yer alan bir Galaktik İmparatorluk yıldız savaşçısı filosuydu. Üyelerden birisi TIE/AV avcı gemisi üzerinde bulunan kırmızı şeritlere ek olarak kırmızı bir pilot kaskına sahipti.

Tasvir

"Acımasız Kudret."
―Titan Filosu'nun gayri resmi mottosu[kaynak]
Titan-Squadron

Titan Filosu'nun yıldız gemileri.

Titan Filosu, Galaktik İmparatorluk'un İmparatorluk Yıldız Savaşçısı Kolordusu'nda bir yıldız savaşçısı filosuydu. Titan'ın pilotları düşman istasyonları ve gezegenlerine karşı ağır saldırılar yapmak ve İmparatorluk ana muharebe gemileri önünde düşman armadalarını dağıtmak için eğitilmişti.[5] TIE/AV avcı gemisi ve kaskında bulunan kırmızı şeritlerden anlaşıldığı üzere İmparatorluk Askeriyesi'nde belirli bir statüye erişmiş bir pilot da dahil en az beş İmparatorluk pilotundan oluşuyordu. Diğer dört üye standart İmparatorluk pilotu üniformasını giyiyordu ve bir TIE/ln uzay üstünlüğü yıldız savaşçısı, bir TIE/sa bombacı ve kırmızı şeritlere sahip bir TIE/rp Biçici saldırı indiricisi uçuruyordu. Filonun merkezi diğer İmparatorluk personeliyle birlikte bir hangardaydı.[1]

Tarih

"İşte bu, Titan Filosu. Yaptığımız her şey bu sonuca vardı. Şu Vanguard serserilerini yok edin!"
―Kerrill[kaynak]
Titan-Squadron-Ace

Titan Filosu'nun bir İmparatorluk pilotu.

İmparatorluk Yıldız Savaşçısı Kolordusu'nda bulunan Titan Filosu, Endor Savaşı'dan önce aktifti ve Galaktik İç Savaş'ta yer almıştı. Endor'da İmparatorluk'un yenilmesinden sonra sayıları azalmasına rağmen filonun kararlılığı onları, Vanguard Filosu da dahil Yeni Cumhuriyet güçlerine[5] karşı savaşmaya itmişti.[1] İmparatorluk subayı Terisa Kerrill tarafından yönetiliyorlardı.[2]

Yaklaşık YSS 4'te[6] Kaptan Kerrill ve Titan Filosu, Amiral Rae Sloane tarafından Yeni Cumhuriyet'in gizli silahı Yıldızşahini Projesi'ni yok etmekle görevlendirilmişti. İmparatorluk'un casuslarından birisi Ajan Thorn, proje hakkında istihbarat sağlamış ve filo Hosnian Prime yörüngesindeki bir karakoldan onu almak için yollanmıştı. Karakol, Gozanti-sınıfı kruvazörler ile getirilen filoya karşı çıkmak için X-wing konuşlandırmış ve kaçış amacıyla GR-75 orta nakliyeci çıkartması yapmıştı. Karakolun kalkanları ve turbolazerleri yok edildiğinde stormtrooper taşıyan bir İmparatorluk mekiği karakola iniş yaptı ve Thorn'u çıkarttı. Ajanı taşıyan mekiğe refakatçilik yapan Titan Filosu bu süreçte mekiği X-wing ve A-wing'lerden korudu. Mekik kaçışını yaptıktan sonra bir MC75 Yıldız Kruvazörü'nün gelmesi ile filo ucu ucuna Gozanti-sınıfı kruvazörlere iniş yapıp kaçmayı başardı.[1]

Sahne arkası

Titan Filosu ilk olarak 2 Ekim 2020 tarihinde yayınlanan Star Wars: Squadrons video oyununda ortaya çıktı.[1]

Görünümler

Kaynaklar

Notlar ve referanslar

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7 SWCustom-2011 StarWars.comStar Wars: Squadrons, a New Space Combat Game, Coming October 2 (yedek bağlantı)
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 EA-StarWars-Logo Star Wars: Squadrons – Official Reveal Trailer - Resmi Electronic Arts Star Wars YouTube kanalı (yedek bağlantı)
  3. 3,0 3,1 3,2 3,3 3,4 3,5 3,6 3,7 "Hunted"
  4. StarWars-DatabankII The Overseer (yedek bağlantı)
  5. 5,0 5,1 5,2 StarWars-DatabankII Titan Squadron (yedek bağlantı)
  6. Star Wars: Squadrons, oyunun ana hikayesini Facia'dan kısa süre sonra geçen Fostar Haven savaşından dört yıl sonrasına yerleştiriyor. Star Wars: Galactic Atlas, bu olayı YSÖ 0'a yerleştirdiğine göre ana hikaye YSS 4 dolaylarında geçiyor olmalı.

Dış bağlantılar

İmparatorluk Yıldız Savaşçısı Kolordusu birimleri
Kanatlar
181. · 204. İmparatorluk · Tanımlanamayan savaşçı kanadı
Uçuş grupları
Alfa · Omega
Filolar
Bir · İki · İki (Firedrake) · İki (204.) · Üç · Üç (204.) · Dört · Dört (204.) · Beş · Beş (204.) · Altı · Banshee · Beta · Siyah · Carida · Muhafız Filo Bir · Delta · Gradd'ın filosu · Nath Tensent'in filosu · Obsidyen Filosu · Onyx · Safir · Soran Keize'in filosu · Özel Birim Bir · Fırtına · Bora · Titan · Tanımlanmayan elit filo · Tanımlanamayan elit filo (TIE Gelişmiş x1) · Tanımlanamayan TIE filosu · Tanımlanamayan TIE filosu (Eadu) · Vixus · Sarı · Yrica Quell'in filosu
Uçuşlar
Delta · Palal Seedia'nın uçuşu
[edit]