FANDOM

Z-95 Headhunter

İçerik yaklaşıyor.

"Sana bir tavsiye vereyim. Herkesin sana ihanet edeceğini varsayarsan asla hayal kırıklığına uğramazsın."
―Tobias Beckett[src]

Tobias Beckett Galaktik İmparatorluk'un egemen olduğu süreçte genç Han Solo'nun akıl hocası olan erkek bir insandır.[2]

Kişilik ve beceriler

Tobias Beckett, hayatta kalmaya çalışırken her zaman sessizce çalışıp bir adım öne geçmeyi başarırdı.

Sahne arkası

"Han'ın bir tür mentoru olan ve bir suçlu olan Beckett adında bir karakteri oynadım."
Woody Harrelson, Tobias Beckett üzerine.[[1]]
Tobias Beckett, Star Wars Antolojisinin yaklaşan Han Solo filminde yer alacak bir karakter. Ve karakter aktör Woody Harrelson tarafından canlandırılıyor. Erkenden yapılan bir fan spekülasyonu, Harrelson'ın ilk olarak Garris Shrike'ıA.C. Crispin'in Star Wars Legends'da yer alan The Han Solo Trilogy kitabı serisinde yer alan Han Solo'nun mentoru— oynadığına inanılıyordu. Ancak bu düşünce Harrelson, Beckett'ın ismini The Tonight Show Starring Jimmy Fallon'da söylemesi ile çürütüldü.

Yazar Lawrence Kasdan ve Jon Kasdan'a göre, Tobias Beckett'in karakteri, Robert Louis Stevenson'ın 1883 tarihli Treasure Island adlı romanının ana kötüsü Long John Silver'dan esinlenildi.

Görünümler

Kaynaklar

Notlar ve referanslar

  1. Han Solo: Bir Star Wars Hikayesi
  2. ComicBook.com'da Woody Harrelson Solo filminde hangi karakteri oynadığını açıklıyor.