FANDOM

Premium-Eras-canon
"Sana karşı çok fazla öfke taşıdım."
―Trilla Suduri, Cere Junda'ya[src]

Daha önceden İkinci Kardeş olarak bilinen Trilla Suduri, Galaktik İmparatorluk yönetimi sırasında Engizisyon'a hizmet vermiş Güç'e hassas dişi bir insandı. Jedi sanatlarında eğitim alan Suduri, ışın kılıcı düellosu konusunda bir uzmandı ve İmparatorluk'un en ölümcül Jedi avcılarındandı. Fakat Suduri'nin en güçlü serveti parlak zekası ile düşmanlarının hareketlerini önceden tahmin edebilmekti.

Suduri bir zamanlar Güç'ün yollarını Jedi Şövalyesi Cere Junda'dan öğrenmiş bir Jedi idi. Klon Savaşları'ndan sonra Suduri ve Junda, bir grup Jedi genci ile yeni kurulmuş İmparatorluk'tan saklanıyordu. Sonunda hem Usta hem de Padawan yakalanıp işkenceye maruz kaldı ve bu, Güç'ün karanlık tarafının Trilla Suduri'yi İkinci Kardeş'e dönüştürmesini sağladı. Eski kişiliğini ve Jedi yolunu unutan İkinci Kardeş, Jedi Düzeni'nin son kalıntılarını yok etmeye kendini adamış acımasız bir Engizisyoncu idi. Hırslı ve acımasız bir kadın olarak avıyla oynamaktan zevk alan İkinci Kardeş, İmparator Palpatine'in gözüne girmek için uğraşıyordu.

YSÖ 14 yılında İkinci Kardeş, Jedi kaçağı Cal Kestis'i Bracca gezegenine kadar takip etti. Fakat Kestis, Engizisyoncudan Cere Junda'nın yardımıyla kaçmayı başardı. Bunun sonucu olarak İkinci Kardeş, iki Jedi'ı galaksi çapında avlamaya başladı ve Kestis ile ilk önce Zeffo'da daha sonra ise Bogano'da karşılaştı. İkinci Kardeş içerisinde Güç'e hassas Jedi gençlerinin isimlerini barındıran bir holokronu ele geçirdiğinde Kestis, onu Nur'da bulunan Engizisyon Kalesi'ne kadar takip etti ve İkinci Kardeş'i bir ışın kılıcı düellosunda yenerek Junda'ya düşmüş çırağı ile barışması için fırsat tanıdı. Barışmaları, başarısız olduğu için İkinci Kardeşi infaz eden Sith Lordu Darth Vader'ın varmasıyla yarıda kesildi. Ölümünden önce Trilla Suduri; Kestis ve Junda'ya kendisinin ve Jedi Tasfiyesi'nde ölenlerin intikamını almalarını istedi.

Güç ve yetenekler

"Usta olmadığım bir teknik yok."
―İkinci Kardeş[src]
SecondSisterLeap-JFO

İkinci Kardeş tehlikeli bir rakipti.

İkinci Kardeş, Güç'ün karanlık tarafında becerikli ve usta bir ışın kılıcı düellocusuydu. Yine de en büyük silahı kurbanlarının hareketlerini olağandışı bir şekilde önceden tahmin edebilmesiydi.[4] Cere Junda'nın Padawan'ı olarak geçirdi süreçte İkinci Kardeş kesicilik eğitimi almıştı. Böylece kolayca Cal Kestis'in, Stinger Mantis'teki Junda'ya yaptığı komm transmisyonlarına sızabiliyordu.[2]

Ekipmanlar

"Onu kullanırken diikatli ol. Cehennemden geçti."
―Trilla Suduri, ışın kılıcı hakkında Cal Kestis'e[src]

İkinci Kardeş, bir kask ve kişiselleştirilmiş bir standart gri-siyah Engizisyoncu giysisi giyiyordu. Bunlara ek olarak omuz kısımlarında beyaz İmparatorluk arması bulunan siyah bir pelerin takardı.[5] Çift bıçaklı dönen ışın kılıcı kullanan İkinci Kardeş, ilk kılıcını Cal Kestis ile yaptıkları üçüncü karşılaşmada kaybettikten sonra aynı kılıçtan bir tane daha almıştı.[2]

Görünümler

Kaynaklar

Şablon:Imagecat

Notlar ve referanslar

  1. Star Wars Jedi: Fallen Order takes place five years after the Jedi Purge, which is dated to 19 BBY by Star Wars: Galactic Atlas. Therefore, Star Wars Jedi: Fallen Order is set in 14 BBY.
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 2,5 2,6 2,7 2,8 2,9 Star Wars Jedi: Fallen Order
  3. 3,0 3,1 3,2 Star Wars: The Dark Side
  4. Kaynak hatası Geçersiz <ref> etiketi; Databank isimli refler için metin temin edilmemiş
  5. Kaynak hatası Geçersiz <ref> etiketi; Dark_Lord_19 isimli refler için metin temin edilmemiş
Engizisyon
Baş Engizisyoncu
İkinci Kardeş · Beşinci Kardeş · Altıncı Kardeş · Yedinci Kardeş · Sekizinci Kardeş · Dokuzuncu Kardeş · Onuncu Kardeş
Tanımlanamayan Engizisyoncu · Tanımlanamayan dişi Engizisyoncu · Tanımlanamayan dişi Engizisyoncu (Dathomir) · Tanımlanamayan Twi'lek Engizisyoncu
[edit]