FANDOM

Premium-Eras-legends
Valkorion, Galaktik Savaş'tan yüzyıllar önce yaşamış Zakuullu erkek bir savaşçıydı. Vitiate olarak bilinen Güç varlığı Zakuul'a vardığında, Valkorion'u taşıyıcı bedeni olarak seçti. Orijinal Valkorion'un zihni tamamen bastırıldı ve kimliği Vitiate tarafından Zakuul'a dayanan bir Ebedi İmparatorluk'u inşa etmek ve yönetmek için kullanıldı. Vitiate'in muazzam gücü tarafından yaşamı süren Valkorion bedeni, yüzyıllarca yaşadı ve bu sayede Ölümsüz İmparator unvanını kazandı. Vitiate, Valkorion'un vücudunu kullanarak koruması ve eşi Senya Tirall ile üç tane çocuk yaptı —Arcann, Thexan, and Vaylin—. Bu çocuklar biyolojik olarak İnsan Valkorion'un çocukları olsa da Güç'teki kuvvetleri Vitiate'in gücünden etkilenmişti. YSÖ 3637'de Valkorion'un bedeni Vitiate, Arcann ve Outlander olarak bilinen arasındaki bir savaşta öldü. Valkorion Güç enerjisi patlamasıyla yarattı, hayatta kalmak için kendisini Outlander'a bağlayan Vitiate, vizyonlarda ve hayalet benzeri görünümlerinde eski taşıyıcı bedeninin görüntüsünü kullanmaya devam etti.