Sithpedi
Advertisement
Sithpedi
Blue-exclamation-mark.png

Bu makalenin başlığı bir takma ad, çağrı işareti veya sahte isim.

Bu makale resmi bir isme sahip olmayan ve sadece bir takma ad, çağrı işareti veya sahte isim ile bilinen bir konuyu ele alıyor.

"Boyutunda olmayan birini neden seçmiyorsun?"
―Wrecker, Rex'e[kaynak]

"Wrecker", Klon Savaşları döneminde Büyük Cumhuriyet Ordusu'na çavuş klon komandosu olarak hizmet etmiş bir klon askeriydi.

Biyografi

YSÖ 19'da Wrecker ve Klon Kuvveti 99'un diğer üyeleri Yalbec Prime İsyanı'nında savaşırken Wrecker canlı bir kraliçenin iğnesini sökmüştü. Askerlerle çiftleşmeye çalışan Yalbec erkeklerini atlatan Klon Kuvveti 99, Yalbec Prime'dan ayrılıp Klon Komutanı CC-2224 "Cody"nin gönderdiği bir tebliğe cevap vermeyi başarmışlardı.

Tebliğ, birliği Cumhuriyet'in Bağımsız Sistemler Konfederasyonu güçlerini yöneten Amiral Trench'e karşı savaştığı Anaxes'e çağırıyordu. "Rex" olarak da bilinen Klon Yüzbaşı CT-7567, Amiral Trench'in "Echo" olarak da bilinen Gelişmiş Keşif Komandosu CT-1409 tarafından üzerinde iyice çalışılmış savaş taktiklerine bir algoritma sayesinde erişim sağladığını düşünüyordu. Echo, Lola Sayu Savaşı sırasında Kale'de yaşanan çatışmada ölmüş olarak listelenmesine rağmen, Rex savaş sırasında Echo'nun algoritmayı üzerinde taşıdığını düşünüyordu. Algoritmayı geri almak ve Trench'in Anaxes üzerindeki avantajlarını baltalamak için, Klon Kuvveti 99 bir Ayrılıkçı komuta merkezine sızmak ve algoritmayı geri almak zorundaydı.

501. Lejyon'un "normal" klonları ve Bad Batch'in süper askerleri arasındaki bir atışmaya rağmen, algoritmayı çalma planı başarıyla sonuçlandı. Bölük algoritmanın tesiste depolandığı kanıtına ulaşamamasına rağmen, komuta merkezinin Skako Minor adlı gezegenden canlı sinyal aldığını öğrendiler. Rex ise canlı sinyalin Echo'nun hala canlı olduğuna kanıt olduğu ve Ayrılıkçı güçler tarafından tutsak edildiği sonucuna vardı.

Kişilik ve özellikler

Wrecker'ın Klon Kuvveti 99 ya da "Bad Batch" olarak bilinen bölüğü, arzu edilen genetik mutasyonlara sahip klonlardan oluşuyordu. Wrecker'ın mutasyonu, ona süper insan gücü bahşetti ve bunun sayesinde onun parçalanmış bir AİTN silah gemisi'ni kaldırarak Komutan Cody'i kurtarmasına olanak sağlamıştı.[2]

Wrecker gürültücü, atılgan ve fikirlerini düpedüz söylüyordu, asabiyeti onu tehlikeli bir dost ve düşman yapıyordu. Patlamalara karşı derin bir tutkusu vardı ve savaş droidleri de dahil düşman materyallerini elleriyle yok etmeyi seviyordu. Tek büyük korkusu, aşırı yükseklik idi.[4]

Savaşta, Wrecker Z-6 döner blaster topu, roketatar, komando bıçağı ve DC-17m kullanıyordu.

Görünümler

SithpediFavicon.png
Sithpedi'nin bu makaleyi ele alan medyalarını incele:
Sesler · Resimler

Kaynaklar

Notlar ve referanslar

  1. 1,0 1,1 Star Wars: The Clone Wars: Character Encyclopedia - Join the Battle!
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 2,5 2,6 2,7 TCW mini logo.jpg Star Wars: Klon Savaşları – "The Bad Batch" Kaynak hatası Geçersiz <ref> etiketi: "The Bad Batch" adı farklı içerikte birden fazla tanımlanmış.
  3. 3,0 3,1 Star Wars Bad Batch.jpg Star Wars: The Bad Batch – "Aftermath"
  4. TCW mini logo.jpg Star Wars: Klon Savaşları – "A Distant Echo"
Advertisement