Vader's revelation.png

Hayır. Ben senin babanım!

Uyarı! Bu sayfa büyük spoiler içerir–Star Wars: The High Republic. Dikkat ediniz.

Diğer kullanımları için şuraya bakın: Yıldızışığı (belirsizlik).

"Bu istasyon Dış Halka'da Cumhuriyet'in bir sembolü olacak. Birliğimizi kutlayacağımız ve birlikte büyüteceğimiz bir yer. Sektörde herkesin her an duyması için bir sinyal gönderecek. Fener. Cumhuriyet'in feneri. Umudun... sesi."
―Lina Soh[kaynak]

Yıldızışığı İstasyonu[9] olarak da bilinen Yıldızışığı Feneri,[4] Yüksek Cumhuriyet Devri'nde Dış Halka Bölgeleri'nde inşa edilmiş bir uzay istasyonuydu. Keşfedilmemiş karanlık bölgelerin ortasında inşa edilmeye başlanan istasyonun büyüklüğü büyük bir çaba ve masraf harcanmasına neden olmuştu. O zamanlardaki seyir zorluğunu gidermek amacıyla YSÖ 232'de[5] ortaya çıkan istasyon,[1] gezginlere sinyaller göndererek bir yol gösterici rolü oynuyordu.[4]

Sahne arkası

Yıldızışığı Feneri, Star Wars: The High Republic projesi için üretildi.[10] İstasyon hakkında dolaylı olarak 29 Ocak 2020'de[11] Charles Soule tarafından yazılan ve Marvel Comics[1] tarafından yayınlanan Star Wars 2 çizgi romanında bahsedilmişti. İsmi ise projenin asıl açıklanma tarihi olan 24 Şubat 2020'de ortaya atıldı.

Görünümler

Kayanklar

Notlar ve referanslar