FANDOM

Premium-Eras-canon
"Ne yakışıklı bir yüz."
"Deliler ile çıkmıyorum… artık!"
"Bu iyi. Ben beyin tercih ediyorum."
―Yedinci Kardeş ve Kanan Jarrus[src]

Yedinci Kardeş, Yavin Savaşı'ndan önceki yıllarda Galaktik İmparatorluk'a bir Jedi avcısı olarak hizmet veren dişi bir Miriallı Engizisyoncu idi. Sith Lordu Darth Vader tarafından İmparatorluk'a karşı erken isyanda öne çıkan bir figür olan Ahsoka Tano'yu bulmakla görevlendirilmişti. Baş Engizisyoncu'nun ölümünden sonra Yedinci Kardeş, Engizisyon lideri olmak için uğraşmıştı.

Yavin Savaşı'ndan dört yıl önce Yedinci Kardeş, Hortlaklar ile çatışma içine girdi. Eski Cumhuriyet medikal istasyonu, Takobo gezegeninin Çekiç kasabasında Güç'e duyarlı bir çocuğu kaçırma sırasında ve asi filosunu Garel'de yok etme çabası gibi çatışmalarda onlarla savaştı. Yedinci Kardeş en sonunda Malachor'da Maul tarafından öldürüldü.

Biyografi

Erken hayat

Yedinci Kardeş, Mirial gezegeninde doğmuştu.[1]

Düşmüş Jedi

Seventh Sister EaW

Bir zamanlar Jedi Düzeni üyesi, artık İmparatorluk hizmetkarı

Yedinci Kardeş olarak bilinecek olan birey bir zamanlar Jedi Düzeni'nin bir üyesiydi ve 66. Emir'den kurtulmuştu. Galaktik Cumhuriyet'in Galaktik İmparatorluk haline çevrilmesinden bir süre sonra, Güç'e hassas suikastçılardan oluşan ve 66. Emir'den kurtulmuş Jedi'ları bulmak ev avlamakla görevli bir İmparatorluk ajansı olan Engizisyon'a katıldı. Bunu başarmak için Yedinci Kardeş ve diğer Engizisyoncular, Sanayi Bölgesi'nde Baş Engizisyoncu tarafından eğitildiler ve daha sonra Darth Sidious onlara Engizisyon Merkezi'nde Darth Vader'ı tanıttığında onun komutası altına düştüler ve Güç'ün karanlık tarafı eğitimlerine Vader ile devam ettiler.[7][6]

İmparatorluk Devri

Jedi'ları avlamak

Eeth Koth avı sonrası Yedinci Kardeş, diğer Engizisyoncular ile birlikte eski Jedi'ın ölümünü kutlamıştı.[8]

İmparatorluk'a hizmet

Yedinci Kardeş, İmparatorluk'a karşı giderek büyüyen isyan ile uğraşması ve eski Jedi Padawan Ahsoka Tano'yu öldürmesi için Sith Lordu Darth Vader tarafından görevlendirildi. Bu Yedinci Kardeş'i, Ghost isimli bir yıldız gemisi merkezli Hortlaklar ile çatışmaya soktu.[9][5]

Görünümler

Canon dışı görünümler

Kaynaklar

Notlar ve referanslar

Şablon:Imagecat
  1. 1,0 1,1 Ultimate Star Wars, New Edition
  2. Star Wars: Absolutely Everything You Need to Know, Updated and Expanded kitabına göre Ahsoka Tano, Anakin Skywalker'ın Padawanı olduğunda 14 yaşında ve "Twilight of the Apprentice." bölümünde Darth Vader ile savaştığında ise 32 yaşındaydı. Star Wars: Galactic Atlas, Tano'nun Skywalker çıraklığının YSÖ 22'de olduğunu belirtmiştir ve bu "Twilight of the Apprentice" bölümünün YSÖ 3'den geç olamayacağını ortaya çıkarmaktadır. Dawn of Rebellion, Anka Hücresi'nin Atollon'da bulunan Chopper Üssü'nü Yavin Savaşı'nden veya YSÖ 3'den üç yıl önce kurduğunu belirtmektedir. Yedinci Kardeş'in ölümünü gösteren "Twilight of the Apprentice" bundan sonra yer aldığı için, YSÖ 3 yılında ölmüştür.
  3. Rebels-mini-logo Star Wars Rebels – "Twilight of the Apprentice"
  4. StarWars-DatabankII Seventh Sister Inquisitor (yedek bağlantı)
  5. 5,0 5,1 5,2 5,3 5,4 5,5 Rebels-mini-logo Star Wars Rebels – "Always Two There Are"
  6. 6,0 6,1 Darth Vader: Dark Lord of the Sith 7
  7. 7,0 7,1 7,2 Darth Vader: Dark Lord of the Sith 6
  8. Darth Vader: Dark Lord of the Sith 19
  9. Star Wars Rebels: The Siege of Lothal
Engizisyon
Baş Engizisyoncu
İkinci Kardeş · Beşinci Kardeş · Altıncı Kardeş · Yedinci Kardeş · Sekizinci Kardeş · Dokuzuncu Kardeş · Onuncu Kardeş
Tanımlanamayan Engizisyoncu · Tanımlanamayan dişi Engizisyoncu · Tanımlanamayan dişi Engizisyoncu (Dathomir) · Tanımlanamayan Twi'lek Engizisyoncu
[edit]