FANDOM

Premium-Eras-canon
"Bu iyi olmalı"
―Aunt Z[src]

Genellikle Aunt Z olarak bilinen Z'Vk'Thkrkza, Yeni Cumhuriyet zamanında okyanus gezegeni Castilon'da yaşayan dişi Gilliand ırkının bir üyesiydi. Yakıt ikmali platformu Colossus'ta ikamet ederek, diğer istasyon sakinlerinin yemek yiyebileceği, içeceği veya taverna sahibinden tavsiye alabileceği popüler bir meyhaneye sahipti.

Biyografi

Aunt Z, Castilo'daki bağımsız bir yakıt istasyonu olan Colossus'ta bir meyhanenin sahibiydi. Bir noktada Direniş kahramanı Poe Dameron en yeni ajanlarından birisi olan Kazuda Xiono ile tanıştırdı. Poe'nun arkadaşı Jarek Yeager'ı arıyorlardı. Aunt Z, ikiliyi Yeager'e götürdü ve ardından Poe, Yeager ile birlikte lokasyondan ayrıldı. Tek kalan Xiono, Grevel adındaki bir Aleen ile holodart oynamaya karar verdi ancak Grevel'in onun dartını sabote etmesi üzerine Klatoonyalı Bolza Grool'un sırtına gelen dart yüzünden Grool, Xiono ile bir kavgaya tutuştu. Yeager dönüp düzeni sağlayana kadar kavga meyhanede devam etti.[3]

Kişilik ve özellikler

Aunt Z, siyah gözleri ve açık bir derisi[1] olan dişi bir Gilliand idi. Sol üst kolunda çapraz duran bir bıçak ve spatula ile süslenmiş bir uzay waffle'ı dövmesi vardı.[4]

Sahne arkası

"Aunt Z" olarak da bilinen Z'Vk'Thkrkza, Star Wars Resistance animasyonu için oluşturulan bir karakterdi. Tovah Feldshuh tarafından seslendirildi.[1]

Referanslar

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 Star Wars Resistance Fragmanı yayınlandı!
  2. Databank Aunt Z
  3. Star Wars Resistance
  4. The High Tower'dan 9 eğlenceli bilgi