FANDOM

Premium-Eras-canon
"Umursadığın için değil, ama bence iyisin."
―Kjimi'de Bliss, Rey'e
Zorii Bliss, Kijimi'ye özgü insan bir kadındı. Kijimi'nin Baharat Kaçakçıları'nın lideriydi. İlk Düzen ile Direniş arasındaki savaşta Bliss tarafsızdı ve Kijimi'nin Hırsızlar Mahallesinde zaman geçirdi. Poe Dameron ile bir zamanlar onunla birlikte bir baharat kaçakçısı olarak çalışıyordu, ancak Poe Dameron Direnişe katıldı ve Bliss'i terk etti. İkisi, Dameron, gizli dünya Exegol'ü bulmak için Direniş ajanlarını Kijimi'ye götürdüğünde tekrar buluştu. Kijimi'nin Yıkılmasından sonra, Bliss, Son Düzenin yıkıldığını gören Exegol Savaşı'na katıldı. Son Emrin son anlarında karşılaştıkları karşılaşmalar, ikisi arasındaki flört alışverişinin geçmiş bir ilişki olduğunu gösteriyordu.
Char-stub Bu makale bir stub. Bu sayfayı düzenleyerek Sithpedi'ye katkıda bulunabilirsiniz.

Sahne arkası

Zorri Bliss yaklaşan 2019 filmi Star Wars: Episode IX The Rise of Skywalker'da görünen bir karakter. Zorri, Keri Russell tarafından canlandırılıyor.[1]

Görünümler

Kaynaklar

Notlar ve referanslar

  1. 1,0 1,1 Star Wars: The Rise of Skywalker, The Ultimate Preview. Retrieved on Mayıs 22, 2019.