FANDOM

Premium-Eras-canon
«Влада ситів знову запанує в галактиці, і настане мир.»
Дарт Сідіус до Дарта Вейдера (джерело)

Імперія ситів — загальна назва кількох держав на чолі з ситами, що існували задовго до утворення Галактичної Імперії. Древні сити будували свої імперії, широко використовуючи рабську працю, яку Галактична Республіка заборонила під час свого домінування в галактиці. У якийсь момент древні сити і лицарі-джедаї зійшлися в бою на планеті Малакор, де знаходився храм ситів. У цій битві, що отримала назву Великої різанини, загинуло безліч воїнів з обох сторін.

Задовго після падіння древніх ситів, Дарта Мола було доставлено до Малакора своїм учителем, лордом ситів Дартом Сідіусом. Використовуючи історію конфлікту між сітами і Орденом джедаїв, щоб викликати ненависть до джедаїв у свого учня, Темний лорд змусив Мола вдихнути прах полеглих ситів, змусивши датомирського забрака випробувати Велику різанину на Малакорі через бачення Сили.

В кінці Війн клонів, Дарт Сідіус, відомий суспільству як Верховний Канцлер Шив Палпатін, скасував Галактичну Республіку і проголосив себе Галактичним Імператором, тим самим відновивши владу ситів над галактикою. За час правління Імператору вдалося зібрати безліч артефактів древніх ситських імперій.

Появи

Джерела

Історія ситів
Столітня темрява · Війна ситів · Імперія ситів
Велика різанина на Малакорі · Ера ситів · Битва при Такодані
Джедайсько–ситська війна (Битва за Корусант · Звільнення Корусанта) · Правило двох
Війни клонів · Галактична Імперія (Винищення джедаїв · Галактична громадянська війна)
Редагувати шаблон