FANDOM

Premium-Eras-canon
«Ти четвертий інквізитор, якого ми бачили. Скільки ще є?"
"Більше, ніж достатньо для вас обох. Вас ніщо не врятує."»
— Кенан Джаррус і Восьмий брат (джерело)

Інквізиторій ― організація чутливих до Сили агентів, які працювали в Галактичній Імперії. Члени Інквізиторію були відомі як імперські інквізитори, інквізитори, червоні мечі, а іноді навіть мисливці на джедаїв. Їм було дано завдання полювати на решту джедаїв, які пережили Наказ 66 у кінці Війн клонів. За чотири роки до битви при Явіні, інквізитори опинилися в конфлікті зі Спектрами ― повстанським осередком, який включав в себе джедая, який пережив Винищення джедаїв Кенана Джарруса та його падавана Езру Бріджера. Пошук Спектрів також привів їх до встановлення контакту з іншим пережившим Винищення, колишнім джедаєм Аcокою Тано, а також з колишнім сітом-учнем Дартом Молом, який намагався помститися сітам за його вигнання і смерть його брата та матері.

Операції

Основною місією інквізиторів було переслідування та вбивство джедаїв, які пережили джедайську чистку. Друга місія полягала в тому, щоб ідентифікувати та викрасти чутливих до Сили індивідів, включаючи дітей та імперських кадетів. Якби ці індивіди не служили Галактичній Імперії, то вони були б усунені. Інквізитори носили чорні та сірі костюми з бронею і були споряджені двоклинковими світловими мечами, що оберталися, які також могли обертатись як гелікоптер для втечі. Крім полювання на джедаїв, інквізитори також мали можливість переслідувати інших чутливих до Сили супротивників сітів, подібних до ренегата Дарта Мола.

Появи

Посилання

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7 1,8 1,9 Зоряні війни. Дарт Вейдер: Темний лорд сітів
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 2,5 Зоряні війни: Повстанці
  3. Зоряні війни: Темний бік