FANDOM

Premium-Eras-canon
«Мені потрібен той, хто бачить більшу картину.»
— Губернатор Прайс до Вілгаффа Таркіна (джерело)

Арінда Прайс — жінка людської раси, яка була губернатором планети Лотал з 5 до 1 ДБЯ. У 4 ДБЯ вона відбула на Корусант за запрошенням самого Імператора Шива Палпатіна. На Корусанті губернаторка обговорювала гірновидобувчої промисловості Лотала з Мас Амеддою. Її повернення затрималося через зустріч з чиновниками на Еріаду. В цей час на Лоталі з'явилася група повстанців.

У тому ж році сенатор Бейл Орґана надіслав Арінді двух дроїдівR2-D2 та C-3PO, насправді для того, щоб зірвати угоду про торгівлю зброєю. Угоду прийняла на себе міністр Макет Туа. Незабаром після цього дроїди були схоплені повстанцями. C-3PO намагався надіслати губернаторці повідомлення про допомогу, але його сигнал перехопив агент ІББ Александр Каллус.

У 1 ДБЯ Прайс звернулася до гранд-моффа Вілгаффа Таркіна з проханням виділити їй того, хто "бачить більшу картину". Мова йшла про великого стратега Галактичної Імперії гранд-адмірала Трауна. Таркін відгукнувся на її прохання і назначив Сьомий флот під її командування. Після цього губернатор завжди намагалася триматися на боці гранд-адмірала. Проте, коли під час відсутності Трауна Прайс взяла на себе командування збройними силами і вбила одного з керівників групи повстанців, лицаря-джедая Кенана Джарруса, підірвавши при цьому склад пального, гранд-адмірал був дуже незадоволений нею. Незабаром повстанці піймали Арінду Прайс, а після цього здійснили атаку на Імперський комплекс на Лоталі. Їм вдалося активувати Протокол 13, а потім підірвали комплекс, внаслідок чого Арінда Прайс загинула.

Появи

Посилання

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 Зоряні війни: Повстанці