FANDOM

«Мітка-гана!»
— Аша Фан, відповідаючи на розповідь C-3PO (джерело)

Аша Фан була жінкою-евоком з Племені Яскравого Дерева, яке мешкало на Ендорі. Разом з Тібо, вона була одним з найкращих мисливців племені. Коли вождь Чірпа вирішив допомогти Альянсу Повстанців у їхній боротьбі проти Галактичної Імперії, Аша та Тібо дали йому свою підтримку, яка дозволила йому повністю відхилити заборону Лоґрея, знахаря племені. Наступного ранку, Аша, Чірпа та Тібо очолили евоків, які були здатні приєднатися до сутички у лісі, тоді як молодші та старші евоки залишилися у селищі. Коли евоки штурмували Імперський бункер, Аша очолила найсильніших воїнів племені. Вона та її воїни зістрибнули з верхівки бункера, потім мисливиця убила Імперського командира своїм кинджалом, не залишивши йому часу, щоб вигукнути наказ його солдатам. Після того як Битва за Ендор була виграна на землі та у космосі, Аша брала участь у бенкеті, який відбувся у Селищі Яскравого Дерева.

Канонізація персонажа

Мисливиця-евок Аша була створена Полом Діні для мультиплікованого телевізійного циклу Зоряні війни: Евоки. Цей цикл є частиною Зоряні війни - Легенди, раніше відомих як Розширений Усесвіт, та тому не є каноном. Проте, Аша була канонізована через її появу у Повернення Джедая: Остерігайся могутності темного боку!, переповіданні шостого епізоду Зоряних Війн Тома Англбергера.