FANDOM

Premium-Eras-canon
«Вони не знають, що ми йдемо. У них немає підстав очікувати нас. Якщо ми зможемо зробити це, ми використаємо наступний шанс, і наступний, і так далі, поки ми не переможемо, або шанси будуть витрачені.»
Сержант Джин Ерсо (джерело)

Битва при Скарифі ― бій, що відбувся між силами Альянсу за відновлення Республіки і Галактичною Імперією на орбіті і на поверхні тропічної планети Скариф. Подія стала першою великою битвою Галактичної громадянської війни ― до цього моменту Альянс вирішувалося лише на дрібні вилазки проти Імперії. Вона ознаменувала початок п'ятирічного періоду відкритих військових дій, протягом якого Альянс бився з Імперією за відновлення Республіки.

Незадовго до битви Розвідка Альянсу дізналася, що у Со Ґеррери є інформація про те, що відомий учений Гален Ерсо бере участь в імперському проєкті розробки суперзброї, здатного знищувати цілі планети. Щоб дізнатися більше про його досягнення, керівництво Альянсу направило до Со Ґеррери доньку Галена Джин Ерсо, яка особисто його знала, і капітана Касіяна Андора. Завдяки їх спільним діям Альянс був проінформований про існування Зірки Смерті, а також про фатальний конструктивний недолік, навмисне допущений Галеном.

Хоча керівництво Альянсу відмовилося відкрито виступити проти Імперії, Джин і Касіян зібрали групу повстанців-добровольців і, в порушення наказу, вирушили з ними на Скариф, щоб проникнути в Імперський оборонний комплекс, де зберігалися Плани «Зірки Смерті». Загін, який назвав себе «Бунтар Один», на викраденому у Імперії вантажному шатлі SW-0608 проник на планету, потім велика частина повстанців влаштувала в районі комплексу, що посилено охоронявся, відволікаючу партизанську вилазку, яка дозволила Джин, Кассіану і дроїду K-2SO безперешкодно проникнути всередину. Керівник проєкту Орсон Креннік спробував перешкодити їх спробам викрасти плани, але безуспішно. Флот Альянсу під командуванням адмірала Раддуса, для підтримки загону прибув до Скарифу і знищив Врата щита, що закривали підходи до планети.

Після руйнування Воріт щита «Бунтар Один» зміг передати вкрадені дані, що містили креслення, на флагман флоту, однак всі наземні повстанські сили загинули при пострілі Зірки Смерті, який знищив комплекс і його околиці. Лорд сітів Дарт Вейдер, прагнучи повернути плани, взяв потерпілий в битві флагман на абордаж, проте принцеса Лея Орґана разом з даними зуміла покинути поле бою на корветі «Тантів IV». Вейдер переслідував її до планети Татуїн, де захопив дівчину в полон, однак плани на той час були вже поза межами його досяжності. Зрештою, дані потрапили до керівництва Альянсу, яке, дослідивши їх, виявило вразливу точку, що дозволило знищити суперзброю в ході битви при Явіні.

Появи

Посилання

  1. 1,00 1,01 1,02 1,03 1,04 1,05 1,06 1,07 1,08 1,09 1,10 1,11 1,12 1,13 1,14 1,15 1,16 1,17 1,18 1,19 1,20 1,21 1,22 1,23 1,24 1,25 1,26 1,27 Бунтар-Один. Зоряні війни: Історія
  2. Зоряні війни. Епізод IV: Нова надія