FANDOM

Premium-Eras-canon
«Усім TIE-бомбардувальникам, почати бомбардування. Залийте небо вогнем, якщо доведеться, але знайдіть ті кораблі.»
«Так точно, капітане. Люблю свою роботу.»
— Імперський капітан і пілот TIE (джерело)

Бомбардувальник TIE/sa, також відомий просто як бомбардувальник TIE — різновид бомбардувальника серії TIE, що використовувався Галактичною Імперією та був головним джерелом повітряної підтримки їхніх військ.

Історія

Через десятиліття після проголошення Нового порядку один такий бомбардувальник був відправлений на зоряний руйнівник типу «Імперський» «Ультиматум» з метою проведення атаки на «Видобувач», що належав графові Денетрію Відіану.

За три роки до битви при Явіні бомбардувальники TIE/sa були випущені з типу крейсера-авіаносця типу «Вогонь квазара» на орбіті Рілота для нападу на повстанську групу Чама Синдулли. Під час атаки лотальської повстанської групи більшість бомбардувальників TIE були збиті повстанцями, які захопили гарматні установки авіаносця.

Щонайменше один був присутнім на борту Зірки Смерті під час битви при Явіні. Ці бомбардувальники також грали значну роль в імперських репресивних рейдах після битви при Ендорі.

Появи

Зоряні війни: Повстанці

Зоряні війни. Епізод V: Імперія завдає удару у відповідь (Перша поява)

Іншими мовами