Зорепедія
Advertisement
This article details a subject that is considered canon.

"Ваша драконівська тактика зі мною не спрацює, капітане Браґґ."
"Таке станеться вперше."
― Аві Сінґх та капітан Браґґ.

Браґґ — людина жіночої статі, яка служила офіцеркою Галактичної імперії в часи її заснування. Для налагодження співпраці з непокірним населенням планети Раксус Секундус Браґґ уклала угоду із сенатором від Раксуса Аві Сінґхом. Вона публічно звернулася до місцевих мешканців і запросила Сінґха виступити перед народом, але той висловився проти імперської окупації, після чого капітан Браґґ наказала ув'язнити його і особисто прибула провести допит. Однак Аві Сінґха врятувала група клонів Загін 99, які прибули виконати завдання своєї інформаторки і роботодавця Сід. Браґґ намагалася переслідувати клонів, але ті врятувалися на крокоході.

Біографія

Просування імперської влади

«Для боротьби зі збільшенням кількості вторгнень і задля вашого захисту буде запроваджено комендантську годину. Такі заходи було схвалено вашим шановним сенатором Аві Сінґхом, який хотів би сказати кілька слів про важливість співпраці, коли ми будуємо об'єднану галактику".»
— Капітан Браґґ звертається до мешканців Раксуса

Капітан Браґґ перед народом Раксуса.

Коли Війни клонів скінчилися в 19 ДБЯ, капітан Браґґ служила Галактичній Імперії, наступниці Галактичної Республіки. Вона намагалася заручитися підтримкою мешканців Раксуса Секундус, колишньої столиці Конфедерації незалежних систем. Аві Сінґх, сенатор-сепаратист від Раксуса, повинен був приєднатися до промови Браґґ перед народом, але в той час як офіцерка запевняла, що Імперія не є ворогом і буде справедливо поводитись із кожною лояльною планетою, а також запровадить комендантську годину для боротьби з непокорою і для захисту громадян, Аві Сінґх виступив проти імперської окупації. Браґґ наказала солдатам-клонам заарештувати сенатора і розігнати натовп.

Невдалий допит

"Заперечення імперського закону, публічне сіяння розбрату... А я вважала, що ми досягли згоди."
"Я відмовляюся бути вашою маріонеткою. Моя відданість належить людям, а не Імперії."
"Це хибний вибір. І в будь-якому разі ми отримаємо те, чого хочемо."
― Браґґ та Аві Сінґх.

Капітан Браґґ на допиті Аві Сінґха.

Сенатора Сінґха було заарештовано в його ж резиденції, і капітан особисто прибула допитати його, прихопивши з собою спеціалізованого дроїда. Вона висловила своє незадоволення поведінкою Сінґха, на що той відповів заявою про його відданість своєму народу, а не Імперії. Капітан Браґґ назвала його вибір хибним і наказала дроїду починати допит, але двері за її спиною відчинились, і в кімнату влетіла димова граната. Нападники, група клонів, відома як Погана партія, перевели свої бластери у режим нелетального вогню, тому двоє солдатів-клонів капітана Браґґ, вона сама та її дроїд були тимчасово нейтралізовані. Отямившись, капітан Браґґ почала вистежувати атакуючих і побачила, як вони тікають на захопленому крокоході. Вона направила на перехоплення інші крокоходи, але спіймати Сінґха і тих, хто його врятував, не вдалося.

Особистість і навички

«Імперія вам не ворог. Ми обіцяємо однакове ставлення до кожної зоряної системи, що входила до складу Конфедерації. Все, що ми просимо натомість - ваша вірність. Але тут, на Раксусі, цього ще не сталося.»
— Капітан Браґґ закликає мешканців Раксуса до співпраці.

Капітан Браґґ була людиною жіночої статі. Вона мала блакитні очі, світлу шкіру й темне волосся. Вона пропагувала лояльність до новоутвореної Імперії і була впевнена у своїх світогляді та методах.

Спорядження

«Вони захопили один із наших крокоходів. Знищіть їх!»
— Капітан Браґґ командує через комлінк.

Капітан Браґґ була одягнена в стандартну імперську уніформу, включно з фуражкою. На лівій стороні грудей вона носила позначку з чотирма червоними прямокутниками, яка свідчила про її капітанське звання. Браґґ також мала комлінк, через який віддавала накази підлеглим.

Появи

Advertisement