Зорепедія
Advertisement
This article details a subject that is considered canon.

«Джедаї нічого не вдіють із тим, чим вони є. Їхнє співчуття… залишає слід. Джедайський кодекс — наче свербіж.»
— Великий інквізитор

Великий інквізиторпау'ан чоловічої статі, що носив звання Великого інквізитора в Інквізиторії Галактичної Імперії. Раніше був членом Ордену джедаїв, перебуваючи у варті Храму джедаїв в останні роки Галактичної Республіки. Він був присутнім на оголошенні вироку Баррісс Оффі, після чого його віра в Орден джедаїв похитнулася і врешті-решт він запропонував Дарту Сідіусу свої послуги, за що отримав звання Великого інквізитора. У 4 ДБЯ він отримав Дарт Вейдер сповістив інквізитора про те, що Імператор Палпатін відчув небезпеку своїй владі у дітях Сили і що вони не повинні стати джедаями. Великий інквізитор полював на джедаїв, які пережили знищення Ордену джедаїв. Він отримав наказ від Дарта Вейдера, який доручив йому переманити або знищити чутливих до Сили дітей, перш ніж вони стануть загрозою для Імперії, а також ліквідувати джедаїв, які могли навчити їх. Великий інквізитор вистежував Кенана Джарруса і його учня Езру Бріджера, коли дізнався про повстанську діяльність екіпажу корабля «Привид». Пау'ан не раз бився з учителем і учнем, але всякий раз джедаям вдавалося вислизнути. Великий інквізитор загинув в останній дуелі проти Кенана Джарруса на борту зоряного руйнівника «Суверенний».

Біографія

Раннє життя

Цей чутливий до Сили пау'ан народився у 47 ДБЯ на планеті Утапау. У якийсь момент його забрали до Храму джедаїв, де він отримав звання лицаря-джедая і став одним із Вартових Храму джедаїв.

Майбутній Гранд-інквізитор був одним з вартових Храму джедаїв, який привів Баррісс Оффі до Верховного Канцлера Шива Палпатіна

У 19 ДБЯ він був свідком битви Енакіна Скайвокера зі падаванкою-зрадницею Баррісс Оффі, а згодом був присутній на суді над нею. Промова, сказана Баррісс про те, що Орден джедаїв уже не той, що раніше, глибоко зачепили пау'ана. Як наслідок, його віра в Орден серйозно похитнулася. У результаті, після реорганізації Шивом Палпатіном Галактичної Республіки в Галактичну Імперію, пау'ан потрапив на службу ситським володарям, отримавши титул Великого інквізитора.

У якийсь момент після цього Великий інквізитор вивчав архіви Храму джедаїв, коли натрапив на ситського володаря Дарта Вейдера. Вони зійшлися у поєдинку, який закінчився тим, що володар ситів пошкодив світловий меч пау'ана. В цей момент з'явився сам Імператор Палпатін, який пояснив Вейдеру, хто такий Великий інквізитор і що таке Інквізиторій. Після цього всі троє відправились у тренувальний центр Інквізиторію, щоб зустрітися з іншими інквізиторами.

Згодом Вейдер наказав Великому інквізиторові полювати і усувати кожного джедая, який пережив Наказ 66. Щоб виконати це завдання, Інквізитор був навчений шляхам Темного боку Сили, а також вивчав записи з архівів Храму джедаїв, щоб краще знати своїх ворогів.

Голограма Лумінари Ундулі, взята, коли вона подивилася на Інквізитора за мить до її смерті

Одним таким джедаєм, якого стратив Великий інквізитор, була майстер-джедай Лумінара Ундулі. Після виконання Наказу 66 Ундулі була схоплена і поміщена до Шпилю, колишньої сепаратистської, а тепер імперської в'язниці. Перед її смертю вона поглянула на Великого інквізитора, що стояв у проході дверей її камери, після чого увійшла до камери страти, де й померла. Інквізитор залишив її останки у Шпилі, які заманювали у пастку останніх джедаїв. Голографічний запис її погляду був частиною ілюзії.

Через рік після сформування Галактичної імперії Великого інквізитора повідомили про те, що на фермерському місяці Раада була виявлена чутлива до Сили істота з навичками джедая. Хоча він хотів вистежити джедая сам, його здібності, схоже, були потрібні в іншому місці, і завдання отримав Шостий Брат, який вирушив на Рааду, щоб влаштувати пастку на джедая. Однак, він був убитий у битві й джедай, разом із фермерами, що влаштували повстання, втекли. Як тільки Великий інквізитор був проінформований про це, він одразу вирушив на допомогу з цілим флотом зоряних руйнівників, але повстанці вже встигли покинути систему. Великий інквізитор особисто оцінив збитки від битви і знайшов обгорілий шолом Шостого Брата. Роздратований некомпетентністю своїх підопічних, пау'ан був водночас вражений тим, що накоїв джедай. Потім він повернувся на свій корабель і наказав своїм агентам проінформувати володаря Вейдера про те, що вони знайшли ще одного уцілілого, ким насправді була Асока Тано, колишній падаван Енакіна Скайвокера.

Діти Сили

«Імператор передбачив нову загрозу для себе: діти Сили. Вони не повинні стати джедаями."
"Так, лорде Вейдере."
"Вистежи цього нового ворога, і якщо вони не служитимуть Імперії, усунь їх, разом із джедаями, які могли б тренувати їх. Це веління мого майстра.»
— Дарт Вейдер і Великий інквізитор (джерело)

Великий інквізитор розмовляє з Дартом Вейдером У 4 ДБЯ Дарт Вейдер повідомив Великому інквізиторові про те, що Імператор Палпатін передбачив нову загрозу своїй владі у дітях, чутливих до Сили, і що вони не повинні стати джедаями. Інквізитор запевнив ситського володаря, що воля Імператора буде виконана.

Незабаром після цього з інквізитором зв'язався агент Імперського бюро безпеки Александр Каллус і повідомив, що він стикнувся з групою повстанців на Кесселі й один з них — джедай. Пау'ан відповів, що дуже задоволений цією новиною.

Появи

Посилання

Advertisement