FANDOM

Premium-Eras-canon
«Скайвокер, майстре Барр? Хто він?"
"Ну що ти, Верло, та він же в центрі всього цього. Енакін Скайвокер — Обраний.»
— Верла і Феррен Барр (джерело)

Верлачутлива до Сили помічниця джедая-падавана Феррена Барра у перші роки існування Галактичної Імперії. На відміну від інших учнів Барра, зв'язок Верли з Силою зробила її кандидатом на навчання джедаїв. В результаті Барр взяв на себе роль майстра-джедая, навчивши Верлу контролювати свої сили. Верла був вірна Барру і підтримала його план посіяти насіння повстання проти правління Імператора Шива Палпатіна. Вона та інші помічники були зі своїм майстром, коли він маневрував між мон-еаламарі та Імперією у конфлікті, який призвів до імперської окупації Мон-Кали.

У міру того як океанічний світ впав від Імперських Збройних сил, Барр і його помічники переслідувалися мисливцями на джедаїв Імператора, відомими як інквізитори, на чолі з лордом сітів Дартом Вейдером. Верла та її учитель зіткнулися з інквізиторами у Бел-Сіті, але джедай успішно маніпулював клонами-інквізиторами, щоб змусити їх виконати Наказ 66 проти інквізиторів, кожен з яких колись служив Ордену джедаїв до падіння Галактичної Республіки. Після втечі інквізиторів Барр наказав Верлі покинути планету і вижити, залишаючись позаду, щоб особисто протистояти Вейдеру в єдиноборстві. Барр сподівався, що Верла завершить своє навчання під керівництвом іншого пережившого винищення джедая[1].

Появи

Посилання

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7 Зоряні війни. Дарт Вейдер: Темний лорд сітів
Іншими мовами