Зорепедія
Advertisement
Ця стаття – про поняття, яке вважається канонічним.

«Верховенство»зоряний дредноут типу «Мега», який використовували в якості флагмана Сноука, Верховного лідера, і слугував штаб-квартирою Верховного Порядку. Зоряний корабель з розмахом крил в 60 кілометрів був єдиним зоряним дредноутом типу «Мега» в розпорядженні Верховного Порядку. Будучи штаб-квартирою і командним центром Верховного Порядку, корабель також міг використовуватися в якості лінкора. У зв'язку з цим корабель був обладнаний не тільки для перевезення штурмовиків на поле битви, але також був авіаносцем для різних кораблів флоту Верховного Порядку, які могли будуватися і ремонтуватися в ангарах зоряного дредноута. Система дисплеїв на командному містку дозволяла оглядати простір навколо корабля в 360 градусів, завдяки чому можна було стежити за всім, що відбувається навколо корабля, перебуваючи в міськподібній структурі, розташованій на основному «крилі» дредноута.

Під час Холодної війни з Новою Республікою «Верховенство» був схований в одній з зоряних систем Незвіданих Регіонів щоб уникнути передчасного виявлення.

Після евакуації Д'Куара дане судно взяло участь в полюванні на флот Опору. Майже повністю знищивши ворожу ескадру, дредноут був критично пошкоджений тараном останнього корабля противника — крейсера «Раддус» — і не підлягав відновленню. Подальша доля «Верховенства» невідома. Імовірно, кинутий.

Появи[]

Посилання[]

Advertisement