FANDOM

«Процес клонування... недосконалий. Твої попередники збожеволіли через декілька місяців.»
— Дарт Вейдер клону Старкілера.
NeonRibsNion

Вироджені клони (також є варіант перекладу Мутантні клони) — невдалі генетичні копії Галена Марека (Старкілера), створені на Каміно за наказом Дарта Вейдера.

Історія

«Запис 35. Знову повний провал. Базовий генетичний код об'єкту збережений, але його фізична форма... дуже тривожна. Вміст останнього автоклаву видавав пронизливе виття, хоча жодного рота в нього не було видно. Якби лише ми могли ближче поглянути на оригінал об'єкту...

Запис 42. Нам вдалось отримати цілком людське тіло, але відраз проявилась психічна нестабільність — це означає, що ми все ще надзвичайно далекі до отримання справжнього клону. Ніколи раніше мені не доводилось мати справу з таким складним об'єктом. Здається, що оригінал об'єкту просто не хоче, щоб його клонували.

Запис 50. Один із тестових об'єктів показує чудову стабільність і розвиток, як і ще 2 порівняно стабільних і помітно модифікованих види клонів. Проте інші сотні спроб повністю провалились. Хоча вони більше не намагаються все, що опинилось поруч із ними, розумові здібності нульові. Боюся, що мені ще довго буде снитись це жахливе безглузде бурмотіння з їхніх камер.»

— Журнал головного техніка центру клонування в Тімірі.

Дарт Вейдер прагнув клонувати Старкілера, щоб мати учня з таким же потенціалом і з його допомогою в майбутньому знищити Палпатіна Він таємно доставив на Каміно тіло Марека, яке послужило джерелом матеріалу для клонів.

Перші партії клонів були невдалими, оскільки застосовувався експериментальний процес прискорення росту, який дозволяв виростити дорослого клона всього за декілька тижнів, однак у більшості випадків спричиняв виродження тіла. Окрім цього, для навчання в клонів вживляли спогади справжнього Старкілера, тому майже всі клони не змогли відокремити спогади і думки оригінала від власних і божеволіли внаслідок кризи ідентичності. Всі невдалі зразки зберігались у баках для клонування в стані анабіозу.

Згодом вдалось створити вдалого клона, який зміг відокремити думки Марека від власних, а також позбутися всіх його привязаностей. Одночасно був вирощений інший клон, який не зміг побороти почуття Старкіллера до Джуно Екліпс і втік. Коли ж він повернувся і вступив у бій з Дартом Вейдером, той випустив на нього вироджених клонів. Новому Старкілеру довелось вбити частину з них або взяти під контроль і нацькувати на Вейдера, деякі ж повбивали один одного. Після завершення битви його гризло сумління, оскільки Старкілер вважав знищення клонів братовбивством.

Одного з клонів убив Боба Фетт, який прибув на Каміно, щоб знищити Старкілера. Найманець зміг ухилитися від атак озброєного світловим мечем клона і відстрелити йому голову ракетою, випущеною із свого реактивного ранця.

Характеристика

«Що ж ти за тварюка така?!»
— Боба Фетт після вбивства виродженого клона.
StarkillerCloneSaberConceptArt-CEDAB

Світловий меч виродженого клона.

Всі вироджені клони мають мертвотно-бліду шкіру і відсутність волосся,а їхні тіла вкриті виразками, пухлинами і набряклими венами. Їхній інтелект був вкрай слабкий: Старкілер відчув, що клони не відчувають нічого, окрім ненависті, люті та жаги вбивства.

Порівняно з оригіналом і вдалими клонами, силовий потенціал виродків був вкрай слабким. Деякі клони володіли «успадкували» від оригінала певні навички володіння світловим мечем, інші — блискавку і телекінез. При цьому клони були невразливими до будь-який силових атак, окрім контролю розуму.

Галерея