FANDOM

Premium-Eras-canon
«Кажуть, що жоден зрадник не сховається від очей Юларена надовго.»
Лейтенант Йоґар Ліст (джерело)

Вуллф Юларенчоловік, людина, який служив високопоставленим чиновником у Галактичній Республіці та її державі-наступнику, Галактичній Імперії. Служачи Республіці під час битви в протоках Маластара, він був удостоєний звання адмірала Республіканського флоту, а з початком Війн клонів був призначений до генерала-джедая Енакіна Скайвокера.

Після перетворення Республіки на Імперію Юларен подав у відставку, щоб стати полковником у Імперському бюро безпеки. На цій посаді він зірвав бунт в Імперському Сенаті, а також мав зв'язки з Управлінням флотської розвідки. Після подій кампанії Берча Теллера Юларен був призначений очолити реформоване УФР у якості заступника директора. Тим не менш, він продовжував грати важливу роль у ІББ, а також став раннім союзником чисса Трауна, який швидко підіймався у рангах Імперського флоту, допомагаючи тому в його кампаніях проти агента повстанців Невіла Сігні.

У зв'язку з підвищенням небезпеки від повстання, полковник Юларен допомагав уже гранд-адміралові Трауну з пошуками повстанського «крота» Фалкрама, який передавав дані імперскої розвідки повстанцям. Працюючи з Трауном, Юларен виявив, що кротом повстанців був його колишній учень Олександр Каллус. Після битви при Скарифі Юларен став одним з офіцерів, призначених до бойової станції Зірка Смерті, на якій він загинув під час битви при Явіні[1].

Появи

Посилання

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7 1,8 Зоряні війни. Епізод IV: Нова надія
  2. 2,0 2,1 2,2 Зоряні війни: Війни клонів
  3. Зоряні війни: Повстанці