FANDOM

Premium-Eras-legends
«Моє життя триває тисячоліття. Легіони постали, щоб випробувати мене... Моє панування неминуле. День, рік, тисячоліття — немає різниці. Я володію терпінням каменю й енергією зірок. Твої зусилля незначні. Як і твоя смерть.»
— Імператор сітів Герою Тайтона (джерело)

Тенебрей, у Старій Імперії ситхів відомий як Вішейт, у своїй Відродженій Імперії як Імператор сітів, а у Вічній Імперії як Валкоріон — стародавня сутність Темного боку Сили, що володіла неймовірною могутністю та маніпулювала подіями в галактиці впродовж півтори тисячі років.

Народився 5113 ДБЯ як незаконнонароджений син лорда Драмета з раси ситхів. Тенебрей прокладав собі шлях Медріаасом, залишаючи за собою кровавий слід. Зустрівшись із своїм батьком, він позбавив Драмета сили, ув'язнив його дух і прирік на тисячоліття страждань. Врешті-решт, Темний лорд ситхів Марка Раґнос помітив могутність Тенебрея та охрестив його лордом Вішейтом — новим правителем Медріааса. Той перейменував свій світ на Нафему й правив ним впродовж наступного століття, утримуючись від боротьби ситхів за владу. Після поразки Наґи Садоу у Великій гіперпросторовій війні, Вішейт заманив уцілілих лордів ситхів на Нафему і, виконавши складний ритуал, висмоктав усю життєву енергію з них і цілої планети, внаслідок чого в кілька разів збільшив свої сили й подовжив життя.

Відмовившись від титулу лорда Вішейта, самопроголошений Імператор повів за собою решту деморалізованих ситхів до планети Дромунд-Каас, де заснував нову Імперію ситхів. Поки нова держава впродовж наступного тисячоліття таємно розширювала свої володіння, Імператор виявив загублений світ Закуул, а також Вічний флот — древню армаду з незрівнянними технологіями. Будучи розчарованим ідеологією ситхів, Імператор переніс свою свідомість у тіло закуулського воїна на ім'я Валкоріон і створив цивілізацію під назвою Вічна Імперія. Імператор жадав абсолютного безсмертя, щоб вивчати інші галактики та поширювати ними його нове творіння, тож він задумав розпочати війну між його Імперію ситхів та Галактичною Республікою. За рахунок смертей, які спричинить конфлікт, Імператор планував здійснити ритуал, що дозволив б йому поглинути майже все в галактиці й стати всемогутнім божеством.

Коли задуми Імператора наблизились до завершення, він підлаштував Мандалорські війни в якості перевірочного вторгнення до Республіки, але двоє могутніх лицарів-джедаїв, Реван і Малак, завдали поразки мандалорцям і вистежили його Імперію ситхів. Імператор підкорив собі їхні розуми, але незабаром вони звільнилися з-під його контролю та зрадили як його самого, так і одне одного у Громадянській війні джедаїв, що мало не поклала кінець Ордену. Спокутаний Реван розпочав духовну боротьбу проти Імператора, затримавши початок Великої галактичної війни на три століття. Врешті-решт, Імперія майже підкорила Республіку, але джедай продовжував впливати на Вішейта, зокрема, той відволікся через народження трьох своїх дітей від лицаря Закуула Сеньї Тіралл, що дозволило Республіці домовитись про мир, підписавши Корусантську угоду.

Після відновлення воєнних дій Темний радник Дарт Барас заманив Імператора на планету Восс і ув'язнив його в обителі темної сутності Сел-Макора, але того звільнив Гнів Імператора. Після цього, Імператор ситхів спробував здійснити свій ритуал галактичного масштабу, але могутній лицар-джедай, відомий як Герой Тайтона, звів його зусилля нанівець і знищив займане ним тіло в дуелі на Дромунд-Каасі. Послаблений дух Імператора впав у сплячку на Явіні IV, поки не повернувся напівзбожеволілий Реван і не здійснив спробу воскресити Імператора в матеріальному тілі, щоб назавжди знищити його. Хоча намірам Ревана не судилося здійснитись, дух Імператора підживлювався під час битви й пробудився, після чого відрекся від його Імперії ситхів і поглинув усе живе на планеті Зіост для отримання минулої могутності.

Прйнявши сутність Валкоріона, він показав галактиці міць Вічної Імперії: двоє його синів, Арканн й Тексан, розпочали вторгнення до відомої галактики й схопили героя війни, пізніше відомого як Чужеземець. Побачивши в особі останнього достойного суперника, Валкоріон розіграв свою смерть від руки Арканна й поселив свою свідомість у розумі Чужеземця. Валкоріон підказував йому і перетворив того на посудину для своєї могутності: Чужеземець переміг Арканна, згодом його дочку Вейлін, а також вимкнув Вічний флот. Однак, Валкоріон розповів, що він дозволив своїм дітям завоювати галактику, для того щоб скинути їх руками Чужеземця, захопити його тіло й правити галактикою від його імені як герой-визволитель. Під час вирішального зіткнення між волями, Чужеземець, із допомогою сім'ї Валкоріона, нарешті відправив стародавню сутність у небуття.

Появи