Зорепедія
Advertisement
Зорепедія
Click here for Wookieepedia's article on the Canon version of this subject.
This article covers the Legends version of this subject.
This article details a subject that falls under the Legends brand.
«Гм. Енергетична зброя, яка виглядає як кульова. Я не думав, що ящірки настільки схильні до ностальгії.»
— РК-1138 «Бос» вперше взяв в руки гармату. (джерело)

ACP array gun.jpg

Гамрата-прискорювач заряджених часток (Accelerated Charged Particle Array Gun, ACP Array Gun), також відомий як обріз-прискорювач заряджених часток (ACP Scatter Gun) або просто трандошанський дробовик (Trando Shotgun)— енергетичний дробовик, який виробляла компанія «Індустрії Аракід».

Опис

Прискорювач стріляв кількома зарядженими частинками, які розлітались конусом, наче дробинки. Магазин містив 8 схожих на монетки набоїв з частками. Як і класичні помпові дробовики, після кожного пострілу прискорювач потрібно було перезарядити вручну за допомогою рукоятки на лівому боці зброї. Хмара часток наносила потужні пошкодження в ближньому бою і швидко виводила з ладу щити, проте через низьку купчастість була неефективною на середніх і дальніх дистанціях. Окрім цього, частки наносили вкрай низькі пошкодження дроїдам.

Історія

Трандошанський мисливець з гарматою.

Під час Війн клонів такі гармати активно використовували трандошанські мисливці, работорговці та найманці. Клони-командос із загону «Дельта» під час своїх місій неодноразово стикались з озброєними трандошанцями і використовували трофейні гармати проти них самих.

Гармату використовував трандошанський мисливець за головами Т'дшок, коли намагався викрасти сенатора Шейлу Пейдж-Таркін, а також мисливці, які викрадали молодших джедаїв, щоб полювати на них.

Появи

  • Star Wars: Republic Commando
  • Республіканські командос: Вогневий контакт
  • Out Foxed
  • «Зоряні війни:Війни клонів» — «Зниклий падаван»
  • «Зоряні війни:Війни клонів» — «Полювання на вукі»
  • «Зоряні війни:Війни клонів» — «Вимушений союз»
  • «Зоряні війни:Війни клонів» — «Відродження»
  • Kinect Star Wars

Джерела

  • Star Wars: Republic Commando: Prima Official Game Guide
  • Dangerous Covenants
Іншими мовами
Advertisement