FANDOM

Premium-Eras-canon
«А тепер до нашого титулу майстра додасться і генерал.»
Кі-Аді-Мунді після битви за Джеонозис (джерело)

Генерал-джедай — високопоставлені офіцери джедаїв у Великій армії Республіки. Звання було створено у 22 ДБЯ, незабаром після початку Війн клонів, і було зарезервовано для лицарів-джедаїв, майстрів-джедаїв та Вищої Ради джедаїв — керівного органу Ордену джедаїв. Як і генерали, джедаї несли відповідальність за керівництво армією солдатів-клонів Галактичної Республіки проти сил Конфедерації незалежних систем.

До 19 ДБЯ джедаї були розкинуті по всій галактиці. По закінченні війни Верховний Канцлер Шив Палпатін наказав армії клонів ініціювати Наказ 66 — військовий протокол, що дозволив знищити Орден джедаїв, яким було запрограмовано солдатів-клонів, щоб ті підкорилися без жодних вагань. Внаслідок цього багато кого з генералів-джедаїв, які нічого не підозрювали, було страчено своїми солдатами, хоча кільком з них, таким як Обі-Ван Кенобі та гранд-майстер Йода, вдалося вижити й втекти у вигнання.

Ліквідувавши більшість офіцерів-джедаїв Великої армії, Палпатін, потай Дарт Сідіус, Темний лорд сітів, проголосив себе Імператором Галактичної Імперії. Енакін Скайвокер, генерал-джедай, який звернувся до Темного боку Сили, став учнем та охоронцем закону Імператора й прийняв особу Дарта Вейдера.

Історія

Після битви на Джеонозисі[1], лицарі-джедаї і майстри отримали генеральське звання у новоствореній Великій армії Галактичної Республіки[3]. Під час численних битв Війн клонів численні генерали-джедаї були вбиті силами сепаратистської армії дроїдів Конфедерації незалежних систем під командуванням генерала Ґрівуса[3]. Наприкінці Війн клонів, багато генералів-джедаїв були вбиті, коли Верховний Канцлер Шив Палпатін видав Наказ 66 солдатам-клонам[1].

Два єдиних генерала-джедая, що вижити після винищення Палпатіна, були знамениті майстри-джедаї Обі-Ван Кенобі[4] та Йода[5].

Генерали-джедаї під час Війн клонів

Obi Wan Kenobi

Генерал-джедай Кенобі

Luminara Unduli CW

Генерал-джедай Ундулі

Mace Windu CW

Генерал-джедай Вінду

Появи

Джерела

Посилання

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 Зоряні війни. Епізод II: Атака клонів
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 Зоряні війни. Епізод III: Помста ситів
  3. 3,00 3,01 3,02 3,03 3,04 3,05 3,06 3,07 3,08 3,09 3,10 3,11 3,12 3,13 3,14 3,15 3,16 3,17 3,18 3,19 3,20 3,21 Зоряні війни: Війни клонів
  4. 4,0 4,1 Зоряні війни. Епізод IV: Нова надія
  5. Зоряні війни. Епізод V: Імперія завдає удару у відповідь
  6. Зоряні війни: Кенан
  7. Нащадок джедаїв
  8. Зоряні війни. Епоха Республіки: Спецвипуск