FANDOM

Premium-Eras-canon
«А тепер до нашого титулу майстра додасться і генерал.»
Кі-Аді-Мунді після битви за Джеонозис (джерело)

Генерал-джедай — високопоставлені офіцери джедаїв у Великій армії Республіки. Звання було створено у 22 ДБЯ, незабаром після початку Війн клонів, і було зарезервовано для лицарів-джедаїв, майстрів-джедаїв та Вищої Ради джедаїв — керівного органу Ордену джедаїв. Як і генерали, джедаї несли відповідальність за керівництво армією солдатів-клонів Галактичної Республіки проти сил Конфедерації незалежних систем.

До 19 ДБЯ джедаї були розкинуті по всій галактиці. По закінченні війни Верховний Канцлер Шив Палпатін наказав армії клонів ініціювати Наказ 66 — військовий протокол, що дозволив знищити Орден джедаїв, яким було запрограмовано солдатів-клонів, щоб ті підкорилися без жодних вагань. Внаслідок цього багато хто з генералів-джедаїв, які нічого не підозрювали, було страчено своїми солдатами, хоча кільком з них, таким як Обі-Ван Кенобі та гранд-майстер Йода, вдалося вижили і втекти у вигнання.

Ліквідувавши більшість офіцерів джедаїв Великої армії, Палпатін, потай Дарт Сідіус, Темний лорд сітів, проголосив себе Імператором Галактичної Імперії. Енакін Скайвокер, генерал-джедай, який повернувся до Темного боку Сили, став учнем та охоронцем закону Імператора та і прийняв особистість Дарта Вейдера.

Історія

Після битви на Джеонозисі[1], лицарі-джедаї і майстри отримали генеральське звання у новоствореній Великій армії Галактичної Республіки[4]. Під час численних битв Війн клонів численні генерали-джедаї були вбиті силами Сепаратистської армії дроїдів Конфедерації незалежних систем під командуванням генерала Ґрівуса[4]. Наприкінці Війн клонів, багато генералів-джедаїв були вбиті, коли Верховний Канцлер Шив Палпатін видав Наказ 66 солдатам-клонам[1].

Два єдиних генерала-джедая, що вижити після винищення Палпатіна, були знамениті майстри-джедаї Обі-Ван Кенобі[6] та Йода[8].

Появи

Посилання

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Зоряні війни. Епізод II: Атака клонів
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 Зоряні війни. Епізод III: Помста сітів
  3. Зоряні війни: Кенан
  4. 4,00 4,01 4,02 4,03 4,04 4,05 4,06 4,07 4,08 4,09 4,10 4,11 4,12 4,13 4,14 4,15 4,16 4,17 4,18 4,19 4,20 4,21 Зоряні війни: Війни клонів
  5. Нащадок джедаїв
  6. 6,0 6,1 Зоряні війни. Епізод IV: Нова надія
  7. Зоряні війни. Епоха Республіки: Спецвипуск
  8. Зоряні війни. Епізод V: Імперія завдає удару у відповідь