FANDOM

Premium-Eras-canon
«Сіти вбили один одного, жертви власної жадібності. Але посеред попелу руїн я був останнім, хто залишився в живих.»
— Примара Дарта Бейна (джерело)

Дарт Бейнлюдина чоловічої статі, Темний лорд сітів, єдиний, хто залишився в живих після знищення сітів Орденом джедаїв під час Джедайсько–сітської війни, за тисячу років до Війн клонів. Бейн зрозумів, що причиною поразки темних повелителів стала внутрішня боротьба за владу. Щоб уникнути повторення цих помилок, він створив Правило двох, з якого випливає, що відтепер сітів буде двоє — вчитель та учень. Після смерті Бейна, джедаї вирішили, що їх стародавні противники згинули разом з ним. Однак ті зачаїлися, продовжуючи плести змову проти прихильників світла.

Помста Бейна відбулася під час Війн клонів, коли Шив Палпатін, лорд сітів і прихильник Правила двох, що ховався під личиною Верховного Канцлера Шива Палпатіна, реорганізував Галактичну Республіку в Галактичну Імперію і знищив Орден джедаїв. Однак перемога була короткочасною. Через два десятиліття спокутаний лицар-джедай Енакін Скайвокер поклав кінець сітам і приніс рівновагу в Силу[1].

Появи

Джерела

Посилання

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 Зоряні війни: Війни клонів
  2. Зоряні війни: Темний бік