FANDOM

Premium-Eras-legends
«Так... про біль він дізнався багато. Але про знання, про вчення він не знає нічого.»
— Крея (джерело)

Дарт Сіон, також відомий як лорд Болю, — лорд сітів, який жив за часів Старих вій сітів. Сіон брав участь у Великій війні сітів на стороні Імперії сітів Екзара Куна і був убитий в одній з битв. Однак Сіон виявив, що здатний повстати з мертвих, звернувшись до свого болю, гніву і ненависті. Його понівечене тіло зберігалося в цілісності самим Темним боком Сили, і він знайшов безсмертя.

Імперії сітів Екзара Куна судилося впасти, але на її місце прийшла нова, створена Дартом Реваном і Дартом Малаком, і Сіон приєднався до неї. Однак Реван, який повернувся на світлий бік, відрікся від могутності і своїми руками знищив свою Імперію, а ті сіти, які вижили, обернулися один проти одного. Через деякий час Сіон був виявлений Дарт Треєю і став її учнем разом з Дартом Нігілусом. Троє лордів сітів утворили Тріумвірат сітів і об'єднали під своїм початком залишки Імперії Дарта Ревана. Однак в самому тріумвіраті настав розкол — Сіон і Нігілус, втомившись від абстрактних навчань Треї, позбавили її зв'язку з Силою і вигнали, після чого почали винищення небагатьох джедаїв, які вижили.

До 3951 ДБЯ Орден джедаїв був практично повністю знищений; повернулася в цей час з вигнання лицар-джедай Мітра Сурік, яка була вигнаною з часів Мандалорських війн і вважалася останнім джедаем у галактиці. Однак Трея зірвала замах сітів на життя Вигнанки і стала її наставником. Згодом Мітра і Сіон знову зустрілися в зруйнованій Академії сітів на Коррібані, але тимчасово переможений Сіон дозволив джедаю піти, відчуваючи до неї незрозумілі йому самому почуття. Зрештою Трея покинула Сурік і повернулася на Малакор V, де знову підпорядкувала собі Академію Трайуса і самого Сіона. Вигнанка пішла за Треєю і в Академії зіткнулася з Сіоном. Після перемоги над ним вона переконала його, що ціна за безсмертя була занадто велика, і лорд сітів нарешті дозволив собі померти.

Появи

Неканонічні появи