FANDOM

Premium-Eras-legends
«Знай, що колись жила Дарт Трея. І що вона відкинула цю роль, була вигнана та знайшла нову мету. Але завжди повинна бути Дарт Трея, та, що зберігає знання про зраду. Яка була зраджена в самому серці, і зрадить у відповідь.»
— Дарт Трея (джерело)

Дарт Трея, пізніше відома як Крея, — майстер-джедай, яка стала майстером-ситхом і Темним лордом Тріумвірату сітів під час Темних війн, і керувала залишками сітських сил після їх поразки у Громадянській війні джедаїв. До початку Мандалорських війн Крея була майстром-джедаєм та істориком, яка була заслана Вищою радою джедаїв, тому що її учні пішли за лицарем-джедаєм Реваном, її колишнім падаваном, у бій проти мандалорців. Після того як Крея відійшла від Ордену джедаїв, вона відправилась слідом за Реваном до світу сітів Малакор V, притягнувшись відлунням його Сили. Там вона заснувала Академію Треюса і перейшла на темний бік, ставши лордом ситхів. Впродовж наступних років після Громадянської війни джедаїв Трея шукала інші рани в Силі, і виявила двох чоловіків, які стали її учнями, Дарта Сіона та Дарта Нігілуса. З ними вона утворила Тріумвірат сітів з метою знищити джедаїв, а сама проголосила себе Темним лордом.

Врешті-решт, Трея була повалена Сіоном і Нігілусом, які позбавили свого майстра зв'язку із Силою. Після того, як вона була заслана як джедаями, так і сітами, вона зазнала відчуття, як ці обидва ордени були використані Силою для своїх цілей, і почала розмірковувати, як вона могла б позбути галактику назавжди від їх впливу. Ще раз під виглядом "Креї" Трея знайшла колишнього генерала-джедая, яка приймала участь у Мандалорських війнах, Мітру Сурік, також відомою як "Вигнанка". Трея побачила, що Сурік має потенціал, щоб втілити її мету в життя, і взяла на себе зобов'язання "врятувати" Сурік, перевчивши своїм власним поглядам. Навіть у тому випадку, коли Трея організувала чистку джедаїв, вона продовжувала свої спроби сформувати Сурік і тих, з ким вона подорожувала на борту легкого вантажного кораблю «-05-0064Ебеновий яструб», — згідно її власного образу.

Трея допомагала Сурік у пошуку майстрів-джедаїв Зез-Кая Елла, Врука Ламара і Кавара; Сурік переконала їх знову вступити у залишки анклаву джедаїв на Дантуїні. Коли Сурік зустрілася з майстрами, Трея розкрила свою ідентичність як лорда сітів, і відрізала майстрів від Сили, вбиваючи їх у процесі, поки вони перебували в анклаві. Незабаром після цього Трея відправилася у секретну академію джедаїв на Телосі IV і переконалася, що майстер-джедаїв Атріс прийме її навернення на темний бік. Після того, як Сурік взяла участь у битві над Телосом, в якій вона перемогла Дарта Нігілуса, Сурік відправилася на Малакор V, щоб протистояти Дарт Треї в дуелі і в кінцевому рахунку вбити її у глибині Академії Трайуса.

Появи

Неканонічні появи