FANDOM

Premium-Eras-canon
«На твоє щастя, я не мій майстер. Вона ніколи б не дозволила тобі піти з..."
"Це все означає, що ти намагався піти?»
— Кенан Джаррус і Езра Бріджер (джерело)

Депа Біллабачутлива до Сили жінка, майстер-джедай, яка була членом Вищої Ради джедаїв протягом останніх років Ордену джедаїв. Вона народилася на Чалакті і стала членом Ордену в молодому віці, де її навчав майстер-джедай Мейс Вінду. Біллаба згодом була призначена в Раду разом з колишнім вчителем і була присутньою, коли майстер-джедай Квай-Ґон Джин представляв Енакіна Скайвокера, Обраного до керівного органу. Пізніше вона відвідала похорони Джина після того, як майстер-джедай був убитий під час битви за Набу[2].

Біллаба продовжувала служити членом Ради під час політичної кризи, яка призвела до Війн клонів — загальногалактичної громадянської війни між Галактичною Республікою та Конфедерацією незалежних систем. Під час війни вона взяв Калеба Дьюма в якості свого падаванського учня. Після підкорення Келлера, обоє були атаковані батальйоном солдатів-клонів Біллаби після початку виконання Наказу 66, секретного протоколу, який таврував усіх джедаїв ворогами держави. Завдяки жертві Біллаби, Дьюм пережив винищення джедаїв і почав ховатися під новим ім'ям — Кенан Джаррус. Спочатку він тихо мандрував і займав випадкові робочі місця, і врешті-решт приєднався до групи повстанців, які виступали проти Галактичної Імперії. Незважаючи на те, що Джаррус багато років ховав свою справжню ідентичність як джедая, він згадував свого майстра з любов'ю. Після прийняття Езри Бріджера в якості учня, Джаррус спочатку покладався на власну неповну підготовку, яку він отримав від Біллаби для того, щоб навчити Бріджера шляхам джедая та Сили[1].

Появи

Посилання

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 Зоряні війни: Кенан
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 2,5 2,6 2,7 Зоряні війни. Епізод I: Прихована загроза