FANDOM

Premium-Eras-canon
«Мене звуть Джак'зін. Я сумніваюся, що ви мене пам'ятаєте. Я не бачив вас з того часу, як я був юнлінгом у Храмі джедаїв, перш ніж ви пішли з Ордена. Але я ніколи не забуду ваші демонстрації дуелі з майстром Йодою. Ваша майстерність зі світловим мечем була просто надихаючою.»
— Джак'зін до Дуку (джерело)

Джак'зінчоловік-тоґоріанець, лицар-джедай, який відправився на Салласт, щоб дізнатись про синдикат «Калдана», кримінальний синдикат, який робив набіги на планету. У той час, коли він був на Салласті, його шлях перетнувся з графом Дуку, тоді як той був там з метою проведення переговорів щодо контракту з представником корпорації «Соро-Cууб» Капом Клайпом, а також таємного пошуку синдикату «Калдана» для свого вчителя. Перед зустріччю останній раз він бачив Дуку, коли був юнлінгом у Храмі джедаїв, і перш ніж колишній майстер-джедай залишив Орден джедаїв й приєднався до сітів. Дуку допоміг Джак'зіну вступити у контакт з групою, але після того, як пара була оточена і, здавалося б, з «Калдана» було покінчено, Дуку проявив свою вірність і вбив Джак'зіна лазерним вибухом[1].

Появи

Посилання

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 Зоряні війни. Епоха Республіки: Граф Дуку
Іншими мовами