FANDOM

Premium-Eras-canon
«Ми вирушаємо на Джеду. У зону бойових дій.»
— Джин Ерсо до Кассіана Андора (джерело)

Джеда — невеликий пустельний місяць, який перебував у системі Джеда Середнього Кільця, який мав холодний клімат, причиною чого була тривала зима, і атмосферу, придатну для дихання людському населенню. Історичне та духовне значення Джеди зробило цей місяць місцем поклоніння для тих, хто вірив у Силу, і святим місцем для паломників, які шукали духовної настанови.

У якийсь період до битви при Явіні місяць був окупований Галактичною Імперією, яка хотіла контролювати видобуток кайбер-кристалів, що колись належали Ордену джедаїв і які використовувалися для складання світлових мечів. У результаті окупація спровокувала виникнення повстанського опору тиранії Імперії, під керівництвом екстремістськи налаштованого повстанця Со Ґеррери. Духовна спадщина Джеди і активні дії партизан Ґеррери — обидва ці аспекти призвели до того, що у 0 ДБЯ Джеда була обрана для випробування суперлазера Зірки Смерті, здатного знищувати цілі планети. Хоча директор Орсон Креннік планував знищити місяць повністю, гранд-мофф Вілгафф Таркін віддав наказ зруйнувати тільки стародавнє місто Джеда-Сіті, що і було виконано[1].

Появи

Посилання

  1. 1,00 1,01 1,02 1,03 1,04 1,05 1,06 1,07 1,08 1,09 1,10 1,11 1,12 1,13 1,14 Бунтар-Один. Зоряні війни: Історія