FANDOM

Premium-Eras-canon

Джедаї-слідчі, також відомі як джедаї-детективи, — джедаї, які спиралися на свою інтуїцію та зв'язок із Силою для виконання детективної роботи та запобігання злочинам, продовженням традиційної ролі Ордену джедаїв як опікунів та миротворців. Протягом останніх днів існування Галактичної Республіки такі обов'язки виявилися тривожньо важкими, однак, як привид темної сторони почав затьмарювати сприйняття Орденом Сили, і їх послуги були були затьмарені новим обов'язком джедаїв в якості військових командирів — роль в яких вони ніколи не відчували себе комфортно — під час Війн клонів. У результаті вони ставали все більш залежними від устаткування і засобів аналізу передових технологій Храму джедаїв, включаючи Архіви джедаїв, дезактивовані камери аналізу чистої кімнати і аналітичні дроїди для сприяння дослідженням.

Майстер-джедай Тера Сайнубе, експерт з криміногенних нижніх рівнів планети Корусант, був слідчим-джедаєм, чиї дедуктивні навички та зв'язок з Силою дозволяли йому розкривати злочини швидше, ніж досвідчені детективи Корусантських сил безпеки[1].

Появи

Посилання

  1. 1,0 1,1 1,2 Зоряні війни: Війни клонів
Іншими мовами