FANDOM

Premium-Eras-canon
«Це була моя прерогатива як майстра-архіваріуса. Я відмовляла багатьом таких запитів. Це був мій обов'язок! Це залишається моїм обов'язком!»
— Джокаста Ню до Гранд-інквізитора (джерело)

Джокаста Нючутлива до Сили жінка людської раси, майстер-джедай, яка виконувала обов'язки головного бібліотекаря в Архівах джедаїв під час Війн клонів. Робота Ню представляла собою допомогу джедаям у пошуку потрібної їм інформації в Архівах джедаїв і контроль відвідування Сховища голокронів. За деякий час до Вторгнення на Набу, Ну була членом у Вищій Раді джедаїв. Незадовго до війни вона допомагала спробам Обі-Вана Кенобі знайти планету Каміно в Архівах. Не знайшовши ніякої інформації, і наполягання Ню на тому, що будь-який елемент, який не містився в Архівах, не існував, було встановлено, що інформація про Каміно була стерта з записів джедаїв. Під час війни на Ню напав мисливець за головами Кейто Паразітті, який допоміг Кеду Бейну вкрасти голокрон зі Сховища голокронів. Пізніше вона допомагала Асоці Тано знайти злодія, який вкрав світловий меч падавана[3].

Після падіння Ордену джедаїв і Галактичної Республіки і піднесення на її місці Галактичної Імперії, Ню пережила Винищення джедаїв, на відміну від багатьох її товаришів, вона ховалася, весь час намагаючись зберегти те, що залишилось від джедаїв. Сповнений рішучості покласти кінець джедаям, нещодавно увінчаний Імператор відправив своїх агентів в особі Дарта Вейдера та Інквізиторів, щоб вистежити її, вчинити полювання, яке завершилося смертю Ню від рук Вейдера[1].

Появи

Посилання

  1. 1,0 1,1 Зоряні війни. Дарт Вейдер: Темний лорд сітів
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 2,5 2,6 Зоряні війни. Епізод II: Атака клонів
  3. 3,0 3,1 Зоряні війни: Війни клонів