FANDOM

Premium-Eras-canon
«Хай буде з нами Сила.»
— Джіал Акбар (джерело)

Джіал Акбарчоловік, мон-каламарі, солдат-ветеран і одна з ключових фігур Війн клонів, а також Галактичної громадянської та Холодної війн. За весь час його понад шістдесятилітньої служби Акбар користувався славою блискучого полководця і тактика.

Акбар служив капітаном Гвардії мон-каламарі під час Війн клонів і брав участь у битві при Мон-Калі, під час якої допоміг захистити право принца Лі-Чара на корону і відбити напад Конфедерації незалежних систем[2]. Після приходу до влади Галактичної Імперії Акбар став провідним командиром збройних сил в Альянсі за відновлення Республіки, відіграючи роль символу невдоволення підкоренням Імперією нелюдей. Завдяки його присутності Альянс отримував підтримку від мон-каламарі у вигляді зоряних крейсерів, що склали кістяк його флоту[3].

Перебуваючи на своєму командному кораблі «Дім-Один», Акбар виступав у якості керуючого флотом під час битви при Ендорі, в якій Альянс провів успішну атаку, що призвела до знищення імперської другої Зірки Смерті і загибелі Імператора Шива Палпатіна[1]. Через деякий час після бою Альянс сформував Нову Республіку. Акбар став адміралом флоту оборони і невдовзі вже очолював свої сили під час битви при Джакку, яка закінчилася поразкою Імперії. Вона відступила до Незвіданих Регіонів, а Акбар пішов у відставку й повернувся на Мон-Калу.

Біля 34 ПБЯ нова загроза з боку Верховного Порядку, що постав із залишків Імперії, змусила принцесу Лею Орґану сформувати Опір без підтримки Республіки, яка закривала очі на небезпеку. Орґана, як генерал організації, вмовила Акбара вийти з відставки для роботи в Опорі. Повернувшись до своїх обов'язків адмірала, він відбував службу на базі Опору на Д'Куарі, де допомагав наглядати за битвою з метою знищення суперзброї Верховного Порядку, відомої як База «Старкілер»[4].

Пізніше, Акбар був присутнім на містку флагманського корабля Опору «Раддус» під час їхньої евакуації з Д'Куару, але загинув внаслідок вибуху, коли Верховний Порядок напав на корабель після виходу з гіперпростору[5].

Появи

Посилання

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 Зоряні війни. Епізод VI: Повернення джедая
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 Зоряні війни: Війни клонів
  3. 3,0 3,1 Зоряні війни. Дарт Вейдер: Темний лорд сітів
  4. 4,0 4,1 4,2 Зоряні війни. Епізод VII: Пробудження Сили
  5. 5,0 5,1 Зоряні війни. Епізод VIII: Останні джедаї