Зорепедія
Advertisement
Ця стаття – про поняття, яке вважається канонічним.
«Виявлено базу повстанців. Позначення: імперський дроїд-шпигун EXD-9. Призначення: Атоллон. Ціль: повстанці.»
— EXD-9 (джерело)
E-XD-infiltrator-droid-SWCT

E-XD в бойовому режимі.

Дроїди-шпигуни серії E-XD — бойові дроїди-розвідники Галактичної Імперії.

Опис[]

E-XD schematics

Схема E-XD в бойовому режимі.

E-XD мали 2 режими роботи — протокольний і бойовий. В протокольному режимі вони мали вигляд стандартних антропоморфних дроїди RQ і намагались втертись в довіру до оточуючих. E-XD були оснащені потужними сканерами і базами даних, які дозволяли миттєво просканувати оточення і визначити расу співрозмовника або модель оточуючих виробів.

У випадку викриття E-XD переходили в бойовий режим. Тулуб і кінцівки дроїда видовжувались, обличчя розкривалось, оголюючи 4 потужніші фоторецептори, а з передплічь висувались спарені бластери. Окрім цього, кисті рук роздвоювались і могли обертатись, що робило E-XD значно небезпечнішими в рукопашному бою. Також E-XD могли самі себе ремонтувати і викачувати енергію з інших дроїдів.

EXD-9 detonator

Таймер протонної боєголовки.

Якщо ворог зміг відключити E-XD, вмикався протокол самознищення, в який входила протонна боєголовка з таймером, здатна знищити велику базу або зоряний руйнівник типу «Імперський I».

Для висадки на планети і виконання завдань в космосі E-XD використовували тактичні шпигунські капсули X3-13, оснащені передавачем далекого зв'язку для доповідей імперському командуванню. В разі виходу з ладу передавача в дроїда запускався протокол повернення на базу.

Історія[]

EXD-9 lands on Atollon

EXD-9 в протокольному режимі на Атоллоні.

В 2 ДБЯ гранд-адмірал Тран відправив 94 E-XD для пошуку таємної бази «Спектрів». Один з них, EXD-9, приземлився на Атоллоні, проте відразу був атакований місцевими павукоподібними крікна. Дроїд вбив їх, проте сам був пошкоджений і відключився. Незабаром його підібрали повстанці — капітан Ґаразеб Орреліос і дроїд-астромеханік Чоппер. Зеб зжалився над пошкодженим «протокольним дроїдом» і доставив його на повстанську базу. Після підзарядки EXD-9 активувався і просканував склад, миттєво визначивши його вміст. Зеб призначив його помічником дроїда-квартирмейстера AP-5. Незабаром прийшло повідомлення від агента Фалкрама, який попередив про запуск нових дроїдів-шпигунів і передав схеми E-XD. Зеб зрозумів, що знайда виявися шпигуном, і спробував його затримати. В той же час AP-5 сказав EXD-9, що вони разом наведуть лад на базі повстанців. Шпигун зрозумів, що виявив базу повстанців і що його розкрили, тому перейшов в бойовий режим. Після важкого бою його вдалося відключити, проте спрацював протокол самознищення. Оскільки спроба відключення боєголовки могла призвести до її детонації, Чоппер заморозив таймер, що дало повстанцям час на розробку нового плану: AP-5 перепрограмував EXD-9 на повернення на базу і детонацію під час підключення до імперської мережі, а Зеб вивів з ладу передавач на його капсулі. Після повернення на борт руйнівника EXD-9 вибухнув, знищивши корабель та інших дроїдів-шпигунів.

Незабаром «Спектри» знову зіткнулися з E-XD, який був відправлений обстежити рештки крейсера КНС, в якому вони сховались, чекаючи на прибуття «секретного вантажу», яким виявилась сенатор Мон Мотма. Їм вдалося знищити капсулу дроїда, забрати сенатора і втекти від Імперського флоту.

Появи[]

Advertisement