FANDOM

Premium-Eras-canon
«В ім'я Галактичного Сенату Республіки, ви під арештом, Канцлере.»
— Мейс Вінду до Канцлера Шива Палпатіна безпосередньо перед дуеллю (джерело)

З завершенням Війн клонів і викриттям того, що Верховний Канцлер Шив Палпатін був потай Дартом Сідіусом, Темний лордом сітів, Мейс Вінду та інші колеги з Ради джедаїв залучили Палпатіна до дуелі на світлових мечах в кабінеті Канцлера на Корусанті. Палпатін швидко вбив майстрів-джедаїв Аґена Кота, Сесі Тійна та Кіта Фісто, але мав тривале протистояння з Вінду. Поєдинок тривав до тих пір, поки Вінду не роззброїв Канцлера і не збив його з ніг.

Оскільки Вінду тримав Канцлера на лезі, він був перерваний приходом майстра-джедая Енакіна Скайвокера; хоча Вінду сказав Скайвокеру залишитися у Храмі джедаїв, він був спокушений обіцянками Канцлера, що Палпатін зможе використати Темний бік Сили, щоб врятувати свою дружину Падме Амідалу від смерті під час пологів — цю подію Скайвокер бачив у видінні. Ігноруючи Скайвокера, Вінду оголосив Палпатіна і сітів в цілому переможеними, на що Палпатін відповів випущенням блискавки Сили у бік майстра-джедая. Вінду вдалося заблокувати потоки електрики, і більшість відкинуло його назад у тіло Палпатіна, спотворивши лорда сітів[1].

Скайвокер намагався переконати Вінду заарештувати сітського лорда, згідно наміру, який той мав спочатку, але Вінду зрозумів, що Палпатін контролює Сенат і судову систему, і, швидше за все, буде виправданий, не дивлячись ні на що. Заявляючи, що Палпатін був надто небезпечним, щоб залишитися в живих, Вінду готувався його вбити, тоді як Скайвокер відчайдушно стверджував, що робити таке — це не шлях джедая, зрештою вимолвивши: "Мені він потрібен!" Коли Вінду намагався нанести вбивчий удар, Скайвокер накинувся на нього, відтявши руку, яка тримала світлового меча, і дозволив Палпатіну, який симулював безпорадність, вбити майстра-джедая.

Після дуелі Скайвокер пообіцяв свою відданість Палпатіну і став лордом сітів під ім'м Дарта Вейдера. Замах джедаїв на його життя дозволила Палпатіну виконати свій план, щоб захопити повний контроль над галактикою. Він затаврував джедаїв як зрадників і видав Наказ 66 Великій армії Республіки, що призвело до знищення Ордену джедаїв. Незабаром після цього він проголосив себе Галактичним Імператором і перетворив Галактичну Республіку в Галактичну Імперію[1], яка керувала галактикою більше двох десятиліть.

Появи

Посилання

  1. 1,00 1,01 1,02 1,03 1,04 1,05 1,06 1,07 1,08 1,09 1,10 1,11 1,12 1,13 1,14 1,15 1,16 1,17 1,18 1,19 1,20 1,21 1,22 1,23 1,24 1,25 1,26 1,27 1,28 1,29 1,30 Зоряні війни. Епізод III: Помста сітів
  2. Зоряні війни: Кенан