Зорепедія
Advertisement
This article details a subject that is considered canon.

«Іменем Галактичного Сенату Республіки, ви під арештом, Канцлере.»
— Мейс Вінду до Канцлера Шива Палпатіна безпосередньо перед дуеллю (джерело)

З завершенням Війн клонів і викриттям того, що Верховний Канцлер Шив Палпатін був потай Дартом Сідіусом, Темний лордом сітів, Мейс Вінду та інші колеги з Ради джедаїв залучили Палпатіна до дуелі на світлових мечах в кабінеті Канцлера на Корусанті. Палпатін швидко вбив майстрів-джедаїв Аґена Кота, Сесі Тійна та Кіта Фісто, але мав тривале протистояння з Вінду. Поєдинок тривав до тих пір, поки Вінду не роззброїв Канцлера і не збив його з ніг.

Оскільки Вінду тримав Канцлера на лезі, він був перерваний приходом майстра-джедая Енакіна Скайвокера; хоча Вінду сказав Скайвокеру залишитися у Храмі джедаїв, він був спокушений обіцянками Канцлера, що Палпатін зможе використати Темний бік Сили, щоб врятувати свою дружину Падме Амідалу від смерті під час пологів — цю подію Скайвокер бачив у видінні. Ігноруючи Скайвокера, Вінду оголосив Палпатіна і сітів в цілому переможеними, на що Палпатін відповів випущенням блискавки Сили у бік майстра-джедая. Вінду вдалося заблокувати потоки електрики, і більшість відкинуло його назад у тіло Палпатіна, спотворивши лорда сітів[1].

Скайвокер намагався переконати Вінду заарештувати сітського лорда, згідно наміру, який той мав спочатку, але Вінду зрозумів, що Палпатін контролює Сенат і судову систему, і, швидше за все, буде виправданий, не дивлячись ні на що. Заявляючи, що Палпатін був надто небезпечним, щоб залишитися в живих, Вінду готувався його вбити, тоді як Скайвокер відчайдушно стверджував, що робити таке — це не шлях джедая, зрештою вимолвивши: "Мені він потрібен!" Коли Вінду намагався нанести вбивчий удар, Скайвокер накинувся на нього, відтявши руку, яка тримала світлового меча, і дозволив Палпатіну, який симулював безпорадність, вбити майстра-джедая.

Після дуелі Скайвокер пообіцяв свою відданість Палпатіну і став лордом сітів під ім'м Дарта Вейдера. Замах джедаїв на його життя дозволила Палпатіну виконати свій план, щоб захопити повний контроль над галактикою. Він затаврував джедаїв як зрадників і видав Наказ 66 Великій армії Республіки, що призвело до знищення Ордену джедаїв. Незабаром після цього він проголосив себе Галактичним Імператором і перетворив Галактичну Республіку в Галактичну Імперію[1], яка керувала галактикою більше двох десятиліть.

Появи

Посилання

Advertisement