FANDOM

Premium-Eras-canon
«…як ми вибираємо боротьбу, так само важливо, як ми боремося.»
— Езра Бріджер (джерело)

Езра Бріджерлюдина джедай-падаван чоловічої статі, який став бойовиком повстанців і революційним лідером в ранньому повстанні проти Галактичної Імперії. Він народився в сім'ї Евфраїма і Міри Бріджерів, публічна критика Імперії яких призвела до позбавлення волі, залишивши цим Брідгежера сиротою на планеті Лотал, коли той ще був дитиною. Він приєднався до повстанського осередку «Привид» у 5 ДБЯ і став учнем-джедаєм Кенана Джарруса. Здібності Бріджера швидко зростали, а повідомлення про надію, яке він транслював у секторі Лотал, надихнули кілька повстанських осередків до співпраці у боротьбі проти Імперії.

У 4 ДБЯ Бріджер дізнався, що його батьки, під час спроби втечі з в'язниці, були вбиті. Молодий джедай, який вже боровся зі своєю темною стороною, став більш конфліктним, що ще більше загострилось на стародавній планеті сітів Малакорі, де він відновив сітський голокрон, сподіваючись сітів знищити. Він також наштовхнувся на Дарта Мола, який сподівався зробити Бріджера своїм учнем — особливо коли Бріджер використовав темний бік Сили, щоб відкрити голокорон. Це учнівство Езри, який був засліплений Молом на Малакорі, дещо напружувало Джарруса, але вони налагодили свої стосунки і продовжували розвиватися як джедаї.

Коли його сили ставали все сильнішими, Бріджер брав на себе більше керівні ролі в повстанні, включаючи допомогу клона-капітана і наставника повстанців CT-7567 ("Рекса") і вижившого батальйона бойових дроїдів Альянсу сепаратистів. Бріджер також вступив у конфлікт з гранд-адміралом Трауном, допомагав колезі екіпажу Сабін Врен в її прагненні об'єднати мандалорійських людей і намагався знайти майстра-джедая Обі-Вана Кенобі, який, як вважав Бріджер, був ключем до знищення сітів[1].

Появи

Посилання

  1. 1,00 1,01 1,02 1,03 1,04 1,05 1,06 1,07 1,08 1,09 1,10 1,11 1,12 1,13 1,14 Зоряні війни: Повстанці