FANDOM

Premium-Eras-canon
«Іноді потрібна мужність, щоб дотримуватися своїх переконань, юний падаване.»
— Ейла Секура до Асоки Тано (джерело)

Ейла Секурачутлива до Сили жінка-тві'лек, майстер-джедай, яка служила генералом-джедаєм Великої армії Республіки під час Війн клонів. До Війн клонів Секура вивчала про шляхи Сили в якості падавана майстра-джедая Квінлана Воса. З початком громадянської війни між Галактичною Республікою та Конфедерацією незалежних систем, Секура та її колеги-джедаї підтримували Республіку, ставши офіцерами у новоствореній армії. В званні генерала вона командувала солдатами-клонами 327-го зоряного корпусу, з командером CC-5052 ("Блай"), який служила на стороні Секури.

Протягом усього конфлікту Секура воювала зі своїми солдатами в численних битвах по всій галактиці, від Джеонозиса до Квелла, Корусанта і Фелуції. По закінченні Війни клонам було доручено Верховним Канцлером Шивом Палпатіном виконат Наказ 66, що призвело до раптової винищення Ордену джедаїв від рук своїх солдатів. В результаті, Секура була однією з перших жертв чистки, яка неодноразово була розстріляною Блаєм та кількома іншими солдатами-клонами[1].

Смерть Секури та багатьох інших джедаїв відчувалася через Силу гранд-майстром Йодою, який пережив винищення і в кінцевому рахунку втік у заслання, тоді як до влади прийшла Галактична Імперія, замінивши Республіку. Смерть Секури також була засвідченою у видінні Сили Депи Біллаби та її учня Калеба Дьюма на Каллері.

Появи

Посилання

  1. 1,0 1,1 Зоряні війни. Епізод III: Помста сітів
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 2,5 2,6 Зоряні війни. Епізод II: Атака клонів
  3. Зоряні війни: Війни клонів