FANDOM

Premium-Eras-canon
«Тоді ця дівчина з Ґаталенти, на ім'я Емілін Голдо, скажімо так... трохи дивна."
"Я довіряю твоїй думці, Леє, але не варто судити про людей настільки поспішно. Часом вони можуть сильно здивувати.»
— Лея і Бейл Орґана (джерело)

Емілін Голдожінка людської раси з Ґаталенти. В юності Голдо служила в Молодшій легіслатурі Імперського Сенату, де познайомилася з принцесою Леєю Орґаною з Альдераану. Під час своєї участі в Молодшій легіслатурі Голдо подружилася з Орґаною, яка розкрила їй таємницю своєї участі в повстанні проти Галактичної Імперії. Пізніше, у 34 ПБЯ, Голдо стала віце-адміралом Опору Орґани, в період війни проти Верховного Порядку. Свою смерть Емілін зустріла гідно: коли в тому ж році важкий крейсер Опору «Раддус» позбувся містка і більшої частини командного складу, вона розпорядилася евакуювати екіпаж на транспортних кораблях, а сама з резервної рубки управління взяла зустрічний курс на флагман противника «Верховенство» і зробила гіперстрибок, пожертвувавши собою, а саме протаранивши ворожий мегаруйнівник і затримавши погоню за тими, що вижили[1].

Появи

Посилання

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7 1,8 Зоряні війни. Епізод VIII: Останні джедаї