FANDOM

Premium-Eras-canon
«Другої Зірки смерті не стало, та Імперський флот усе ще являє собою загрозу. Ескадрильє «Авангард», творімо історію!»
— Ліндон Джейвс (джерело)

Ескадрилья «Авангард» (англ. Vanguard Squadron) — ескадрилья зоряних винищувачів Нової Республіки, що діяла під час Галактичної громадянської війни. Через кілька тижнів після Ендорської битви в 4 ПБЯ ескадрилья базувалася на ударному кораблі типу «Акламатор» «Провідній зорі», флагмані бойової групи генерала Гери Сіндулли. Вона билась на планеті Арґай-Мінор, а пізніше була присутня в системі Пандем-Най під час нападу на 204-е Імперське крило винищувачів Галактичної Імперії над планетою Пандем-Най.

Приблизно в 5 ПБЯ ескадрилья «Авангард» вирушила на місію до сектора Бормеа, в якій її мала частково підтримувати Сіндулла. Проте, після розгрому в Церберонській системі її бойової групи 204-м крилом Сіндулла й ескадрилья «Авангард» повернулися до зоряної системи на допомогу вцілілим силам. Ескадрилья втратила щонайменше два винищувачі, однак продовжила переслідувати 204-е, члени якого втекли на борту балкера.

Опис

«Безстрашні до кінця.»
— Девіз ескадрильї «Авангард»

За лаштунками

Ескадрилья «Авангард» уперше з’явилась у романі 2019 року «Ескадрилья «Алфавіт» Александра Фріда.

Появи

Примітки та посилання

  1. «Ескадрилья "Алфавіт"»
  2. Помилка цитування: Неправильний виклик <ref>: для виносок .D0.95.D1.81.D0.BA.D0.B0.D0.B4.D1.80.D0.B8.D0.BB.D1.8C.D1.8F_.C2.AB.D0.90.D0.BB.D1.84.D0.B0.D0.B2.D1.96.D1.82.C2.BB не вказаний текст
  3. 3,0 3,1 Падіння тіні