FANDOM

Premium-Eras-canon

Зоряний руйнівник типу «Інтердиктор»корабель загородження та зоряний руйнівник, який використовувався Галактичною Імперією, здатний випромінювати заборонене поле, щоб витягнути кораблі з гіперпростору. Його було використано проти повстання близько 4 ДБЯ, а кілька одиниць — у складі Сьомого флоту.

Опис

Зоряний руйнівник типу «Інтердиктор» мав чотири сферичних проектори гравітаційного колодязя, які містили обладнання для витягування ряду кораблів з гіперпростору. На перший погляд цей зореліт віддалено нагадує зоряний руйнівник типу «Імперський»[1].

Історія

Імперський Інтердиктор був протестований в системі Дел-Зенніс у 4 ДБЯ, під командуванням адмірала Брома Тітуса. Після витягнення повстанського корабля «Лібератор» з гіперпростору екіпаж був ув'язнений. Однак вони врятувалися і вчинили саботаж на кораблі, знищивши його в процесі своєї втечі[1].

Два кораблі цього типу пізніше були використані Сьомим флотом гранд-адмірала Трауна під час нападу на Атолон. Тим не менше, зоряний руйнівник під командуванням адмірала Кассіуса Константина був знятий з позиції повстанським авіаносним крейсером типу «Вогонь квазара». Корабель-носій навмисно зіткнувся з кораблем загородження, знищивши обидва кораблі, щоб дозволити «Брату ночі» Езри Бріджера втекти та шукати підкріплення. Інший такий зоряний руйнівник пізніше був зруйнований групою мандалорців з клану Врен, яку привів Бріджер[1].

Появи

Посилання

  1. 1,00 1,01 1,02 1,03 1,04 1,05 1,06 1,07 1,08 1,09 1,10 1,11 1,12 1,13 1,14 Зоряні війни: Повстанці