FANDOM

Aggressor destroyer

Зоряний руйнівник типу «Агресор» (англ. Aggressor-class Star Destroyer) — тип лінійних кораблів, які використовував флот Консорціуму Занна під час Галактичної громадянської війни.

Історія

«Агрессор» розроблявся імперськими інженерами на борту першої Зірки Смерті. Перед загибеллю станції креслення помістили в інфокапсулу і викинули в космос. Консорціум Занна перехопив капсулу і налагодив виробництво лінкорів для свого флоту.

Конструкція

«Агрессори» відрізняються нетиповим для Зоряних руйнівників прямокутним дизайном і відсутністю високої вежі капітанського містка. 

Основною зброєю лінкора є здвоєна мега-гармата, яка складається із двох частин - іонної і плазмової. Іонна гармата вистрілює потужний електричний заряд, схожий на гігантську кульову блискавку, який сильно ослаблює дефлекторний щит ворожого корабля і при цьому не наносить фізичної шкоди. Плазмова гармата стріляє згустком розжареної плазми, який наносить великі пошкодження: дефлектор не здатний посністю стримати удар. окрім мега-гармати, «Агресор» оснащений двома батареями турболазерних гармат.

Консорціум покращив початковий проект таким нововведенням, як система самознищення. У разі виникнення критичних пошкоджень або якщо лінкор не може втекти, команда просто підриває корабель (затримка вибуху достатня, щоб екіпаж покинув корабель). 

Переваги

Krayt destroyer shot

Постріл з плазмової мега-гармати.

  • Мега-гармата дуже ефективна проти повільних великих кораблів та космічних станцій: одне влучання може знищити важкий крейсер.
  • Вибух плазми наносить пошкодження навколишнім кораблям, що особливо небезпечно для винищувачів та бомбардувальників.
  • Вибух «Агресора» під час самоліквідації здатний знищити цілу ескадру малих кораблів.
  • Як і всі кораблі Консорціуму, «Агресор» здатний проходити через астероїдні поля без будь-яких пошкоджень.

Недоліки

  • Низька точність стрільби мега-гармати, що робить її неефективною проти невеликих швидких кораблів або для стрільби на велику відстань.
  • Відсутність високоточного озброєння для боротьби з ворожими бомбардувальниками: необхідне прикриття корветами типу «Хрестоносець», які збивають ворожі торпеди.
  • Дуже мала швидкість та маневреність: «Агресор» стає практично безпомічним, якщо ворог зайде з тилу.

Модифіковані зразки

Merciless Aggressor

«Нещадний» — перший побудований «Агресор».

Першим  «Аресором» був «Нещадний» — флагман лідера Консорціуму Тайбера Занна. Занн змінив систему перенавантаження реактора: тепер вона служить не для самоліквідації, а для підсилення плазмової гармати, проте через перегрів підсилення не можна використовувати дуже часто. Окрім цього, «Нещадний» був оснащений дорогою і потужною системою маскування, яка робила величезний корабель повністю невидимим. Це дозволяло раптово атакувати ворога з тилу або навіть безперешкодно оминати ворожий флот.

Появи