FANDOM

Premium-Eras-canon

Зоряний руйнівник типу «Венатор», також відомий як Республіканський штурмовий крейсер або Джедайський крейсер — кинжалоподібний великий корабель, використовувався Галактичною Республікою для боротьби з кораблями Конфедерації незалежних систем в космосі під час Війн клонів. Ставши на заміну дипломатичним фрегатам, штурмовий крейсер виступав в основному проти сепаратистських дредноутів в найбільш відомих зонах військових дій Війн клонів, таких як Салласт, Крістофсіс і Корусант.

На ранніх етапах війни сепаратисти створили важкий крейсер «Зловісний», для боротьби з республіканськими штурмовими крейсерами, який, за допомогою потужної іонної гармати виводив з ладу всю електроніку і енергетичні системи кораблів Республіки.

Дизайн республіканських штурмових крейсерів в кінцевому підсумку ліг в основу клиновидних імперських зоряних руйнівників, які стали візитівкою Галактичної Імперії. Проте, щонайменше один корабель типу «Венатор» знаходився на верфі, розташованої на орбіті Антайн-Прайму через кілька місяців після битви при Явіні.

Появи

Посилання

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Зоряні війни. Епізод III: Помста сітів