FANDOM

Premium-Eras-canon

Зоряні війни. Епізод IX: Сходження Скайвокера — фільм, що готується до виходу у 2019 році, режисером якого стане Дж. Дж. Абрамс, а сценарій напишуть Абрамс і Кріс Терріо. Це буде третій і заключний фільм трилогії сиквелів «-05-0017Зоряних війн». У фільмі, який продюсує президент Lucasfilm Кетлін Кеннеді, очікується повернення багатьох персонажів, що з'явилися в картині 2015 року «-05-0021Зоряні війни: Пробудження Сили», режисером і сценаристом якого також був Абрамс, а також фільму 2017 року «-05-0023Зоряні війни: Останні джедаї».

Вперше фільм був анонсований після того, як The Walt Disney Company придбала Lucasfilm у 2012 році. Спочатку на пост режисера і сценариста був запрошений Колін Треворроу, але у вересні 2017 року його шляху з Lucasfilm розійшлися, через "творчі розбіжності" і режисер покинув проект. З відходом Тревору головними претендентами на порожній пост були Абрамс і сценарист і режисер «Останніх джедаїв» Райан Джонсон, аж поки 12 вересня 2017 роки не стало відомо, що новим режисером стане Абрамс.

Очікується, що основні зйомки почнуться в липні 2018 року. Прем'єра фільму запланована на 20 грудня 2019 року.