FANDOM

Premium-Eras-canon
«Завжди є надія, мій друже, хоча вона часто приходить у формі, яку не очікують. Ключ — це знання, як її побачити і скористатися цією можливістю.»
— Квай-Ґон Джинн Йоді (джерело)

Квай-Ґон Джиннмайстер-джедай, який жив протягом останніх днів існування Галактичної Республіки. Був падаваном графа Дуку і наставником Обі-Вана Кенобі. Джинн часто конфліктував з Вищою Радою джедаїв. Він був глибоко просякнутий життєвою Силою, яка внесла свій внесок у його часті поїздки, де він часто приймав сторону пригноблених і допомагав «жалюгідним формам життя». Незважаючи на його опозицію Раді, багато джедаїв вважали його дуже мудрим і розумним, співчутливо ставилися до його поглядів (які іноді збігалися з поглядами графа Дуку, його колишнього вчителя). Основною особливістю поглядів майстра-джедая було те, що він проповідував Живу Силу. На відміну від Ради, який вважав, що Сила була присутня тільки в живих істот, Квай-Ґон вірив, що Сила насичувала і рослини, а також і неживі форми.

Загинув у 32 ДБЯ на Набу від руки Дарта Мола[3].

За лаштунками

У фільмі «Зоряні війни. Епізод I: Прихована загроза» Квай-Ґона Джина зіграв Ліам Нісон.

Появи

Джерела

Посилання

  1. Енциклопедія. Зоряні війни
  2. Майстер і учень
  3. 3,00 3,01 3,02 3,03 3,04 3,05 3,06 3,07 3,08 3,09 3,10 Зоряні війни. Епізод I: Прихована загроза
  4. Зоряні війни. Епізод II: Атака клонів
  5. Зоряні війни: Війни клонів