FANDOM

Premium-Eras-canon

Комітет лоялістівполітичний комітет, заснований Верховним Канцлером Шивом Палпатіном як власна консульська рада, створена для подолання Сепаратистських кризи і демонстрації вірності Республіці. Таким чином комітет складався з сенаторів, які входили до лоялістської фракцію Галактичного Сенату. Видатними членами комітету були: Бейл Орґана з Альдераану, Джа-Джа Бінкс і Падме Амідала з Набу, Орн Фрі Таа з Рілота і Аск Аак з Маластара[1].

Коли протистояння між Республікою і сепаратистами перетворилося в збройний конфлікт, названий Війнами клонів, Палпатін почав вносити багато змін і нових курсів в політику Республіки, і навіть вніс зміни до Галактичної конституції. Ці дії породили у деяких членів комітету підозри що Канцлер використовує війну для зміцнення власної влади. У підсумку, комітет, створений для підтримки дію Канцлера, почав все виступати проти його рішень. Згодом багато членів комітету приєдналися до Делегації 2000, яка вимагала від Канцлера скласти з себе усі надзвичайні повноваження. Побоювання лоялістів підтвердилися, коли Палпатін одноосібно проголосив перетворення Республіки на авторитарний Новий порядок[2].

Появи

Джерела

Посилання

  1. 1,00 1,01 1,02 1,03 1,04 1,05 1,06 1,07 1,08 1,09 1,10 1,11 Зоряні війни. Епізод II: Атака клонів
  2. 2,0 2,1 Зоряні війни. Епізод III: Помста сітів
Іншими мовами