This article details a subject that is considered canon.

Крейсер класу 546 (англ. Class 546 Cruiser) — легкий крейсер, схожий на командний крейсер класу Арквітенс, який використовувала Галактична Імперія. Пізніше один такий крейсер належав імперському уламку мофа Ґідеона. Крейсер класу 546 мав збільшений ангар, у який можна було зайти через пускову трубу, що була розташована між двома виступами на носі корабля, а також через вхідні порти у правому та лівому бортах. Місток корабля відрізнявся від містка командного крейсера класу Арквітенс. Посередині його було встановлено гололіт, а біля стін і в центрі - робочі термінали для офіцерів. У кінці містка був невеликий майданчик, на який можна було піднятися сходами. На цьому майданчику напроти одне одного були розташовані два термінали - артилерійський термінал (ліворуч) і термінал зв'язку (праворуч). Крейсер класу 546 був обладнаний трьома первинними і чотирма вторинними субсвітловими двигунами.

Легкий крейсер Ґідеона був крейсером класу 546. Він належав мофові Ґідеону і брав участь у сутичці на Тайтоні, в ході якої знищив канонерку мандалорця Діна Джаріна Лезо бритви. Якийсь час потому корабель був захоплений абордажною командою, яку мандалорець привів із собою, маючи на меті врятувати з рук мофа Ґідеона чутливе до Сили немовля на ім'я Ґроґу.

Появи

(Перша поява)

Іншими мовами